10 بازی برتر اندروید آپریل 2017

10 بازی آندروید برتر ماه آپریل سال 2017 اکنون زمانی از ماه است که دوباره تمام بازی‌های نصب شده در اسمارت فون‌تان به پایان رسیده و بازی دیگری ندارید یا شاید هم کلا به دنبال سبک جدید از بازی‌های اندرویدی برای بازی هستید تا با آن تمام تعطیلات را سرگرم باشید. موضوع هرچه که باشد […]

10 بازی آندروید برتر ماه آپریل سال 2017

اکنون زمانی از ماه است که دوباره تمام بازی‌های نصب شده در اسمارت فون‌تان به پایان رسیده و بازی دیگری ندارید یا شاید هم کلا به دنبال سبک جدید از بازی‌های اندرویدی برای بازی هستید تا با آن تمام تعطیلات را سرگرم باشید. موضوع هرچه که باشد بازی‌هایی اندرویدی که در چندماه اخیر روانه بازار شده‌اند چنگی به دل نزده و بازی‌های خوب این سیستم عامل انگشت شمار هستند بنابراین در این بخش چند بازی برتر ماه را به شما معرفی می‌کنیم تا از آن لذت برده و آخر هفته خود را پر انرژی باشید.

Gunpie Adventure

 

 

این بازی از کمپانی نکسوس است و سبک آن شوتر مرحله ای است که شبیه به عناوین بازی‌های PS1 نظیر خانه مردگان یا وقت بحران است. با این حال گرافیک در این بازی کمی بهتر از بازی‌های ذکر شده است و جنبه‌های بصری آن شما را نا امید نخواهد کرد. در این بازی قسمت دونفره‌ای به چشم می‌خورد که در نوع خود هم جدید و هم جالب است و می‌توانید از آن ساعتها لذت ببرید، البته گزینه یک نفره نیز در بازی موجود است و حتی صداهای استفاده شده در بازی طبق توضیحات بازی با صدای بازیگران مطرح هالیوود است.

Revenge Of Heroes

 

 

 

بازی‌های کمپانی Retro RPG برای سیستم عامل اندروید کم نیستند، اما پیدا کردن بازی که واقعا توجه مخاطب را به خود جلب کند و ساخته این شرکت باشد و البته قیمت مناسبی هم داشته باشد کار سختی به نظر می‌رسد.

Revenge Of Heroes یک بازی ژاپنی نقش آفرینی کامل با داستانی پرمایه و شخصیت‌های گوناگون دوست داشتنی است. گیم پلی آن روان و آسان بوده و هم چنین دارای جنگ‌های بین شخصیتی جالبی است و برای کسانی که سبک انیمیشن‌های مانگا را دوست دارند بسیار شگفت انگیز خواهد بود.

THE LAMP: Advanced

 

 

این بازی یک بازی معمایی مرحله‌ای است که در آن هدف شما روشن کردن چراغهای روی اشیا مختلف در هر مرحله است و رفتن به مرحله بعد است. در طول بازی باید معماهای مختلفی را حل نمایید اما ماجراجویی‌های پیچده‌‌ با داستانهای مختلف در این بازی وجود دارد که می تواند با گذراندن آنها رازهای مربوط به دو شخصیت بازی که خواهران روشنایی و تاریکی هستند را کشف کنید.

Quantum Revenge

 

 

 

طرفداران بازی‌های Dual-Stick ازین بازی لذت خواهند برد، این بازی پر از صحنه‌های گوناگون و اکشن است که برای گذراندن آنها باید برای کشتن دشمنان‌تان سریع عمل کنید. برای تجهیزکردن ماشین مکانیکی خود باید با غول‌های عظیم الجثه و دیگر دشمنان فضایی نبرد داشته باشید. این بازی سمعی بصری اقتباسی از Anime و Manga است اگر این نوع بازی‌های گرافیکی را دوست دارید حتما به یکی از طرفداران پروپاقرص این بازی تبدیل خواهید شد.

Tokaido

 

 

این بازی یکی از بازی‌های تخته ضربه‌ای با جزئیات و گرافیک بالا با نامهای مربوط به ژاپن باستانی است. این بازی برای اسمارت ‌فون‌ها و تبلت‌ها در دسترس است و می‌توان آن را به صورت یک نفره و دونفره در دو گوشی بازی کرد. در این بازی مولفه‌های استراتژیکی زیادی وجود دارد که اتخاذ هریک از آنها نتیجه بازی را تحت تاثیر قرار خواهد داد و هدفتان در این بازی گذراندن رضایت بخش‌ترین سفر برای تمام مسافران در جاده از مقصد کیوتو به ادو است. شما می‌توانید در این بازی برای گذشتن از دیگر مسافران و همگام شدن با افراد محلی در سفرتان لباسهای مبدل بپوشید، اما باید همیشه از اتفاقاتی که در اطرفتان رخ می‌دهد آگاه باشید.

N.O.V.A. Legacy

 

 

این بازی همان بازی اصلی و معروف N.O.V.A کمپانی خوش فکر Gameloft با گرافیک اصلاح شده است که در این بازی از نظر گرافیکی پا را فراتر گذاشته است. این بازی گیم پلی روان همانند نسخه معروف خود و دارای اکشن‌های اول شخص تیراندازی پایه Sci-Fi و هم چنین جلوه‌های ویژه‌ای در مود یک نفره و دو نفره دارد.

Hackers

 

 

همانطور که از اسمش مشخص است، در این بازی شما نقش هکری را بازی می‌کنید که با شبکه‌های جهانی را هک کرده و شبکه شخصی خود را بسازید، خصوصیات دفاعی خود را تقویت کرده و زمان یکه زیر حمله هکرهای دیگر قرار گرفتید حمله‌ی دزدکی را به سرعت انجام داده یا حتی حمله‌ای همه جانبه را با نیروی هرچه تمام‌تر انجام دهید نحوه دفاع و حمله در این بازی کاملا به خودتان بستگی دارد.

Ninja Arashi

 

 

این بازی مبارزه با فضای نینجایی است و جزئیات و کیفیت بالایی داشته و شبیه به بازی LIMBO و بازی‌های دیگری است که ازین سبک پیروری می‌کنند، مولفه‌های نقش آفرینی ژاپنی که شما توسط آنها شخصیت و مهارت‌های خود را آپدیت می‌کنید. این بازی دارای 45 مرحله مختلف در سه نقشه است که شما می‌توانید در طی این مراحل لباس‌های مختلف نینجایی ار امتحان کنید. نکته جالب در گذراندن این مراحل اجتناب از مرگ‌هایی خاص مثل گیر نیفتادن در دام‌های مختلف و دشمنانی است که به دنبال کشتن شما هستند است. درحالی که بالا رفتن سطح توانایی‌هایتان در بازی خود راضی کننده و جالب است اما گرافیک بازی هنگام مرگ و باختن در بازی بسیار شگفت انگیز خواهد بود. اگر طرفدار این پلتفورم هستید این بازی حقیقتا بهترین است.

Dynasty Warriors Unleashed

 

 

اگر از کنسول‌های پلی استیشن خاطره دارید و با آن بزرگ شده اید باید با این حق امتیاز آشنا باشید. Dynasty Warriors مربوط به دوره‌ای از امپراتوری چین است. این بازی دارای میلیون‌ها شخصیت است ک هرکدام سلاح مخصوص و مهارت‌های حمله منحصر به فردی دارد که می‌توانید آنها را طی بازی جمع آوری کرده و از بین آنها سلاح مفیدتر را انتخاب نمایید. گرافیک بازی درجه یک است، مبارزات حماسی است و می‌توانید در حالت فتح بازی با رقیبان حقیقی به صورت آنلاین به مبارزه بپردازید.

Super Mario Run

 

 

در بین این لیست هیچ بازی به شهرت ماریو نیست، سوپرماریویی که همه ما نوستالژی با آن داریم، این بازی به اسم Super Mario Run بازی تک دسته است که به صورت شخصیت آن به صورت خودکار دویده و شما فقط نقش پرش از موانع، پرش بین دیوارها و ضربه زدن به دیوارها برای جمع کردن سکه، سکه‌های ستاره‌ای و قدرتی‌های بین مسیر را دارید. این ماریو شبیه به ماریویی است که به یاد دارید اما هیچوقت شبیه به هیچ کدام از ماریوهایی که دیدید نیست! این باز حالت World Tour و Toad Rally دارد که هرکدام ویژگی‌های مهیج و منحصر به فردی را داراست، حتی می‌توانید قلمروی خود را از صفحه اصلی با جابجایی و مشخص کردن ساختمان‌ها و شخصیت‌ها بسازید.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال