پرفروش ترین گوشی‌های 2019 مربوط به کدام شرکت بوده است؟

هر کدام از شرکت های سازنده گوشی همراه بحشی از بازار جهان را در اختیار خود دارد. آمارها نشان می دهد که در سال 2019 بیشترین میزان فروش مربوط به شرکت های اپل و سامسونگ بوده است. بیشترین فروش سامسونگ در خاورمیانه و اروپا بوده است در حالیکه اپل بیشترین فروش خود را در آمریکای […]

هر کدام از شرکت های سازنده گوشی همراه بحشی از بازار جهان را در اختیار خود دارد. آمارها نشان می دهد که در سال 2019 بیشترین میزان فروش مربوط به شرکت های اپل و سامسونگ بوده است. بیشترین فروش سامسونگ در خاورمیانه و اروپا بوده است در حالیکه اپل بیشترین فروش خود را در آمریکای شمالی انجام داده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، دو وبسایت آمارهای خود مربوط به فروش گوشی های هوشمند در جهان را عرضه کرده اند. در این آمار آیفون XR و آیفون ۱۱ به ترتیب با فروش ۴۶.۳ و ۳۷.۳ میلیون گوشی در سال 2019 به عنوان پرفروش های سال گذشته انتخاب شده اند. گلکسی A10 سامسونگ نیز در رده سوم قرار گرفته است.

فروش موفق گلکسی A50 در اروپا نشان می دهد که سامسونگ توانسته است بازار این منطقه را از آن خود کند. همچنین تولید گوشی های اقتصادی گلکسی A10 و J2 Core نقش موثری در پیشی گرفتن از رقبا ایفا کرده است. در آمریکای جنوبی نیز این دو مدل بیشترین فروش را داشته اند و رتبه سوم در این منطقه به موتورولا اختصاص دارد.

البته فروش اپل در آمریکای شمالی بدون رقیب است و تمامی مدل های پرفروش مانند XR تنها به اپل اختصاص دارد. وبسایت Omdia

پنج مدل آیفون، چهار مدل گلکسی و یک گوشی از شیائومی را به عنوان پرفروش های 2019 معرفی کرده است. در حالیکه موسسه آماری Counterpoint شش آیفون، سه گلکسی و یک مدل اوپو را به عنوان گوشی های پرفروش دانسته است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال