6 ویجت برتر برای iOS (نسخه‌های رایگان)

نهایتا اپل مجبور شد تا بعد از به روز رسانی به iOS 8 قابلیت نصب کردن ویجت‌ها را برای گوشی‌های خود اضافه کند تا این سیستم عامل نیز از این طریق از اندروید عقب نیفتد. البته تفاوت‌هایی میان ویجت اندروید و ویجت‌های iOS 8 دیده می‌شود که فعلا در مورد تفاوت‌های این دو صحبت نمی‌کنیم. این که […]

نهایتا اپل مجبور شد تا بعد از به روز رسانی به iOS 8 قابلیت نصب کردن ویجت‌ها را برای گوشی‌های خود اضافه کند تا این سیستم عامل نیز از این طریق از اندروید عقب نیفتد. البته تفاوت‌هایی میان ویجت اندروید و ویجت‌های iOS 8 دیده می‌شود که فعلا در مورد تفاوت‌های این دو صحبت نمی‌کنیم.

این که اپل به تازگی بخش ویجت‌ها را به سیستم عامل خود اضافه کرده دلیل بر آن نمی‌شود که ویجت‌های iOS 8 به خوبی ویجت‌های اندروید نباشند و ما آن را برای شما ثابت می‌کنیم. امروز قصد داریم 6 ویجت برتر را برای iOS به شما معرفی کنیم. لازم به ذکر است که تمامی این ویجت‌ها رایگان بوده و نیازی به پرداخت برای دانلود آن‌ها ندارید.

برای دانلود ویجت‌های معرفی شده کافیست بر روی نام آن‌ها کلیک کنید.

Evernote 

6 ویجت برتر برای iOS (نسخه‌های رایگان)

این ویجت که به همراه خود برنامه‌ی Evernote به صورت یک باندل عرضه شده به شما امکان دسترسی سریع‌تر به نوشته‌های خود را می‌دهد و می‌توانید دسترسی سریع‌تری نیز به برنامه داشته باشید. این ویجت علاوه‌بر نشان دادن نوشته‌های کنونی شما، نوشته‌های که قبلا آن‌ها را مرور کرده‌اید نیز به شما نشان می‌دهد.

System Info Widgets

6 ویجت برتر برای iOS (نسخه‌های رایگان)

این ویجت تمامی اطلاعات گوشی را در اختیار شما می‌گذارد. برای مثال شما با استفاده از این ویجت می‌توانید به فضای خالی در دسترس نگاهی بیندازید یا میزان رم اشغال شده‌ی گوشی را چک کنید. به طور کلی این ویجت در یک نگاه اطلاعات بسیار مفیدی را در اختیار شما می‌گذارد.

Launcher with Notification Center Widget

6 ویجت برتر برای iOS (نسخه‌های رایگان)

این ویجت به شما این امکان را می‌دهد تا برنامه‌ها و Shortcutهای محبوب خود را وارد بخش نوتیفیکیشن گوشی کنید تا خیلی سریع به آن‌ها دسترسی داشته باشد. علاوه بر برنامه‌های مورد علاقه، امکان اضافه شدن مخاطبان به علاوه بوکمارک‌ها نیز به بخش نوتیفیکیشن می‌باشد.

Quick Notes – Notes with widget

6 ویجت برتر برای iOS (نسخه‌های رایگان)

این ویجت نیز همانند ویجت اول به شما این امکان را می‌دهد تا در سریع‌ترین زمان ممکن به متن‌های بخش نوتیفیکیشن دسترسی داشته باشید. بخش Quick Note آن نوشته‌های ضروری را جلوی چشمان شما قرار می‌دهد تا هیچ وقت آن‌ها را فراموش نکنید.

Quick Bird – Today Widget for Twitter

6 ویجت برتر برای iOS (نسخه‌های رایگان)

اگر شما هم از کاربران توئیتر هستید و علاقه‌ی بسیار زیادی به این وب سایت اجتماعی دارید این ویجت را نباید از دست بدهید. با این ویجت به توئیت‌های دوستان خود دسترسی می‌یابید و خودتان نیز می‌توانید در سریع‌ترین زمان ممکن توئیت ارسال کنید.

Quote Widget

6 ویجت برتر برای iOS (نسخه‌های رایگان)

شاید این ویجت زیاد کار آمد نباشد اما بدون شک می‌تواند به شما نکات زیادی را یاد بدهد. این ویجت با داشتن بیش از 100 هزار سخن معروف از بزرگان هر روز یکی از آن‌ها را جلوی چشمان شما قرار می‌دهد تا روز‌های زندگی خود را با امید و آرزو ادامه دهید. دانلود این ویجت را از دست ندهید.

نظر شما در مورد ویجت‌های معرفی شده چه بود؟ لطفا برای معرفی برنامه‌های برتر با ما در ارتباط باشید.

 

 

 

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال