گوشی‌های هوشمند R7 Plus و Oppo R7، بیستم مِی معرفی می‌شوند

این روزها، شایعات زیادی در مورد گوشی‌هوشمند Oppo R7 منتشر می‌شود که نشان می‌دهد این گوشی جدید، صفحه‌نمایشی بدون حاشیه خواهد داشت. البته Oppo R7 تنها نخواهد بود و به نظر می‌رسد ZTE Nubia Z9 نیز صفحه‌نمایشی حاشیه‌ی بسیار کم داشته باشد و رقیب اصلی Oppo در این زمینه باشد. یکی از مواردی که تا همین لحظه […]

این روزها، شایعات زیادی در مورد گوشی‌هوشمند Oppo R7 منتشر می‌شود که نشان می‌دهد این گوشی جدید، صفحه‌نمایشی بدون حاشیه خواهد داشت. البته Oppo R7 تنها نخواهد بود و به نظر می‌رسد ZTE Nubia Z9 نیز صفحه‌نمایشی حاشیه‌ی بسیار کم داشته باشد و رقیب اصلی Oppo در این زمینه باشد.

یکی از مواردی که تا همین لحظه نیز نمی‌دانیم، این است که Oppo محصول جدید خود را چه زمانی معرفی می‌کند. با این‌حال، امروز شایعه‌ای از یکی از و‌‌ب‌سایت‌های چینی مبنی بر معرفی گوشی‌هوشمند Oppo R7 در تاریخ بیستم می منتشر شده که حداقل یک روزنه برای معرفی این گوشی‌هوشمند، پیش روی ما قرار می‌دهد.

از سوی دیگر، شایعاتی در مورد معرفی R7 Plus نیز وجود دارد که ذهن بسیاری را به خود مشغول کرده است. البته نسخه‌ی پلاس از این گوشی‌، می‌توانند اندازه‌ای بزرگتر برای آن را به همراه داشته باشد ولی هیچ اطلاعات دیگری در مورد آن، در دست نیست.

تمام اطلاعاتی که در مورد مشخصات فنی این گوشی‌هوشمند در اختیار ما قرار دارد، شایعاتی هسند که به واقعیت بسیار نزدیک‌اند. یک نکته‌‌ی بسیار جالب در مورد این گوشی وجود دارد و آن، باتری آن است که احتمالا بیشتر از 2000 میلی‌آمپرساعت ظرفیت نخواهد داشت، چرا که ضخامت این گوشی‌هوشمند، کمتر از 5 میلی‌متر می‌باشد. شایعات نیز نشان می‌دهند که Oppo R7، صفحه‌نمایشی 4.7-اینچی با وضوح تصویر 1080p خواهد داشت و گوشه‌های آن نیز از شیشه‌ی محافظ 2.5D Glass پوشیده شده که البته معلوم نیست چنین مواردی در نسخه‌ی Plus نیز وجود داشته باشد.

احتمالا گوشی Oppo R7 دوربینی 20.7 مگاپیکسلی در کنار چیپ 8-هسته‌ای و 64-بیتی Mediatek MT6795 خواهد داشت که البته هنوز هیچ‌کدام از این موارد، تایید نشده‌اند.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال