پمپ‌ هوای داخلی این دوچرخه در هنگام راندن، تایرهای آن را باد می‌کند

اگر شما هم یک دوچرخه، موتورسیکلت و یا خودرو داشته باشید، حتما می‌دانید که به مرور زمان هوای داخلی چرخ‌های خودرو از آن خارج شده و نیاز است که چرخ‌ها را با هوا پر کنید. از آنجایی که بسیاری از افراد تنبل هستند و شاید دلیل پشت گوش انداختن پر کردن چرخ خودرو و یا دوچرخه‌ […]

اگر شما هم یک دوچرخه، موتورسیکلت و یا خودرو داشته باشید، حتما می‌دانید که به مرور زمان هوای داخلی چرخ‌های خودرو از آن خارج شده و نیاز است که چرخ‌ها را با هوا پر کنید. از آنجایی که بسیاری از افراد تنبل هستند و شاید دلیل پشت گوش انداختن پر کردن چرخ خودرو و یا دوچرخه‌ دلیلی جز همین تنبلی نداشته باشد، شیوه‌ای جدیدی برای حل این مشکل پیدا شده که می‌تواند برای شما نیز بسیار جذاب باشد.

ایده‌ی جدیدی که توسط Benjamin Krempel اختراع و PumpTube نام دارد، از آنجایی شکل گرفته که چرخ بتواند به کمک تیوپ داخلی خود، هوا را وارد چرخ‌ها نماید و دیگر نیازی به باد کردن چرخ‌ها به صورت زمانی وجود نخواهد بود. در واقع به کمک این ایده، چرخ‌ها به صورت خودکار باد شده و همیشه هوا در آنها باقی خواهد ماند.

البته معنای این موضوع، این نیست که هوا تا حدی در چرخ‌ها جمع می‌شود تا امکان ترکیدن تایر وجود داشته باشد، نه اینطور نیست و کاربران می‌توانند سطح فشار هوایی که می‌تواند وارد چرخ‌ها گردد را کنترل نمایند و زمانی که هوا به اندازه کافی و مورد نیاز وارد چرخ‌ها شد، عمل انتقال هوا به داخل آن، متوقف خواهد شد.

روش انقتال هوا به دورن چرخ‌ها نیز با راندن دوچرخه می‌باشد. هنگامی که شما در حال راندن دوچرخه خود هستید، هوا به صورت فشرده‌شده وارد تیوب داخلی می‌شود و از آنجایی که هیچ هوایی در این بخش وجود ندارد، حالت وکیوم‌شده به وجود آمده و از انتقال هوای بیشتر جلوگیری می‌شود.

متاسفانه هنوز طرح آقای Krempel یک نمونه مفهومی بوده و هنوز نسخه نهایی آن تولید نشده، اما وی اعلام کرده که به زودی و با اتمام طراحی نهایی، می‌توانیم شاهد حضور آن در وب‌سایت KickStarter باشیم.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال