کسب و کارها

بزرگ‌ترین تحول شغلی با طراحی اپلیکیشن اختصاصی

این روزها مردم بیش از هر زمان دیگری به سمت محتوای مفید روی آورده اند. دستگاه های تلفن همراه یکی از بهترین ابزار برای دسترسی آسان به اطلاعات است. اگر می خواهید دیگران محصولات شما را ببینند و از خدمات کسب و کارتان با یک تماس استفاده کنند، به شما توصیه می کنیم تا برای […]

این روزها مردم بیش از هر زمان دیگری به سمت محتوای مفید روی آورده اند. دستگاه های تلفن همراه یکی از بهترین ابزار برای دسترسی آسان به اطلاعات است. اگر می خواهید دیگران محصولات شما را ببینند و از خدمات کسب و کارتان با یک تماس استفاده کنند، به شما توصیه می کنیم تا برای دستیابی بهتر به اهدافتان به سمت طراحی اپلیکیشن بروید.

این را فراموش نکنید که اپلیکیشنی که دارای یک ظاهر زیبا و اصولی باشد می تواند جذاب‌تر به نظر برسد و فروش بهتری هم به دنبال دارد. طراحی اپلیکیشن موبایل کمک زیادی به موفقیت کسب و کار شما خواهد کرد. در ادامه با ما همراه باشید تا مزایا و اهمیت طراحی اپلیکیشن اختصاصی را به طور دقیق با هم بررسی کنیم.

کاربرد طراحی اپلیکیشن اختصاصی

اپلیکیشن اختصاصی به شما این امکان را می دهد که بر روی بخش های مهم کسب و کار خود تمرکز کنید تا از رقبا جلوتر بروید. تیم طراحی اپلیکیشن موبایل با گوش دادن به درخواست‌های مشتریان شروع به ساخت آن می کند. نیروهای متخصص این کار به طور کامل نیازهای شما را درک کرده، ایده ها را به چالش می کشند و پس از تحقیقات دقیق و یک برنامه اختصاصی کار را جلو می برند. ما درک عمیقی از آنچه برای اتصال فناوری با نتایج ارزشمند تجاری لازم است داریم. همچنین می دانیم که صنایع و مشاغل مختلف نیازها و محدودیت های متفاوتی دارند. به خاطر همین می توانیم انواع خدمات طراحی اپلیکیشن موبایل را به مشتریان خود به نحو احسنت ارائه دهیم. وقتی شرکت یا فردی تصمیم به طراحی یک اپلیکیشن اختصاصی برای خود می کند بدون شک می تواند در پیشرفت کسب و کار او کاربرد زیادی به دنبال داشته باشد، از جمله:

  1. طراحی اپلیکیشنساده سازی روابط با مشتری
  2. افزایش وفاداری مشتری
  3. کاهش هزینه ها و افزایش درآمد
  4. افزایش شناخت برند
  5. افزایش بهره ‌وری کسب و کار

طراحی اپلیکیشن اختصاصی

چرا طراحی اپلیکیشن اختصاصی؟! روزی چند بار از اپلیکیشن های فروشگاهی، اپلیکیشن مشابه اسنپ برای حمل و نقل و اپلیکیشن مشابه دیوار در خرید و فروش اجناس برای رفع نیازهای اساسی زندگی خود استفاده می کنید؟ همه ما به این نتیجه رسیده ایم که امروزه تلفن های همراه بسیاری از چیزها را ساده کرده اند و تغییرات عمده ای در محیط کسب و کار ایجاد نمودند. امروزه تمامی شرکت هایی که خدمات یا کالا ارائه می دهند، با طراحی اپلیکیشن های حرفه ای، اغلب فضای کاری خود را شکوفا می کنند.

شاید در زمان مطالعه این مقاله با خود فکر کنید چرا ما تأیید زیادی روی طراحی اپلیکیشن اختصاصی برای کسب و کارتان داریم. در ادامه دلایل مهم خود را برایتان توضیح می دهیم:

1- سازگاری با نیازهای فردی

با طراحی اپلیکیشن اختصاصی به صورت مناسب و اصولی، سازگاری بیشتری با فرایندها و نیازهای شرکت شما فراهم می شود. ما با مطالعه نیازهای مشتری، ابزار دستیابی به اهداف تعیین شده را در اختیار آن‌ها قرار می دهیم.

2- امنیت بیشتر

اپلیکیشن‌های عمومی از کدهای عمومی استفاده می کنند که چندان ایمن نیستند. این بدان معناست که کاربران آنها ممکن است در معرض حملات سایبری بیشتری قرار بگیرند. با طراحی برنامه های کاربردی می توانید امنیت طراحی آپ اختصاصی خود را بالا ببرید.

3- مزیت رقابتی بیشتر

با طراحی یک اپلیکیشن اختصاصی این فرصت به شما داده می شود تا با کمک راه حل های نوآورانه متناسب با نیازهای فردی مشتری و بهینه سازی آن رقابتی بیشتری با رقبا داشته باشید.

4- توسعه آسان تر

اپلیکیشن اختصاصی به شما این امکان را می دهد که به راحتی و سرعت زیاد ماژول های اضافی در هر مرحله از برنامه را توسعه دهید. گاهی این تغییرات به دلیل تغییرات در اقتصاد کشور و گاهی به دلیل تغییر بازار و نیاز کاربران رخ می دهد.

5- مبتنی بر آخرین فناوری

طراحی اپلیکیشن های اختصاصی بر اساس جدیدترین تکنولوژی این امکان را به شما می دهد تا از آخرین راه حل های فناوری اطلاعات استفاده کنید و بتوانید در این بازار پر رقابت جلوتر بمانید و هر زمان که بخواهید می توانید آن را تغییر دهید.

6- ادغام بهتر با دیگر سیستم‌ها

ادغام و یکپارچه سازی اپلیکیشن های اختصاصی با سایر سیستم های خارجی بسیار آسان‌تر شده است. اگر شرکت شما قبل از طراحی اپلیکیشن از راه حل های IT خاصی استفاده کرده، از هم اکنون و با وجود یک برنامه اختصاصی با ارزش می تواند سرمایه گذاری خوبی را در ادامه داشته باشد.

طراحی اپلیکیشناهمیت رابط کاربری در طراحی اپلیکیشن موبایل

زمانی یک شرکت در طراحی اپلیکیشن های اندروید خود موفق شده که کاربران آن در زمان استفاده از با مشکلی برخورد نکنند. این موفقیت نیازمند یک طراحی بصری ساده و هوشمندانه است که خواسته های کاربر را پیش بینی کند. توسعه دهنده برنامه باید بتواند زمان زیادی را با افرادی که از برنامه استفاده می کنند سپری کند تا اهداف و انگیزه‌های کاربران را به خوبی درک کرده باشد. به این ترتیب می توان عملکرد اپلیکیشن را بهبود بخشید. طبق تحقیقات انجام شده مشخص گردید هر چقدر میزان هزینه ای که در تجربه کاربری سرمایه گذاری کنید می تواند تا چند برابر در آینده درآمد داشته باشید. پس به خاطر بسپارید که طراحی اپلیکیشن موبایل بازگشت هزینه زیادی به دنبال خواهد داشت.

یکی از موضوعات کاربردی در طراحی اپلیکیشن ، طراحی رابط کاربری است. طراحی رابط کاربری به ما می گوید اقلام باید در کجا قرار گیرند تا بیشترین تأثیر را در تعامل با مشتری داشته باشند. هر ساله طراحی رابط با گرایش های جدید سعی در بهینه سازی ارتباط بین کاربر با اپلیکیشن ها دارد. شرکت های طراحی زیادی می توانند در این راه به شما کمک کنند تا در جذب و حفظ کاربران موفق شوید. آن ها این کار را با تجزیه و تحلیل کاربران و طبق ترندهای روز انجام می دهد. خلاقیت و نوآوری در برخی کسب و کارها آن را منحصر به فرد می کند، پس با ایجاد یک اپلیکیشن اختصاصی، رشد کسب و کار خود را چند برابر کنید.

 طراحی اپلیکیشن یا طراحی سایت؟

در سال‌ های اخیر، هیچ‌کس فکر نمی‌ کرد تلفن‌های همراه و اتصال اینترنت آن ‌قدر در همه جا حضور داشته باشد که تمام خدمات روزانه انسانی از طریق اپلیکیشن‌ها ارائه شود. طراحی اپلیکیشن های موبایل فعالیت های روزمره را ساده کرده است. طبق نظرسنجی ها، امروزه بیش از 70 درصد اپلیکیشن ها را به فروشگاه های آنلاین در سایت ها ترجیح می دهند. طراحی اپلیکیشن موبایل بهتر از داشتن وب سایت است. اپلیکیشن ها نسبت به وب سایت ها سریع‌تر و عملکرد بهتری دارند. اپلیکیشن ‌ها همچنین داده‌ها را به صورت محلی روی تلفن شما ذخیره و بازیابی اطلاعات را سریع تر می ‌کنند.

طراحی اپلیکیشنطراحی اپلیکیشن راه‌حل توسعه بیزینس

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و دنیای دیجیتال، تعداد کاربران تلفن های همراه و اپلیکیشن های موبایل به طور نسبی در حال افزایش است. زیرا کاربران به راحتی می توانند نیازهای روزانه خود را با اپلیکیشن ها برآورده کنند. به همین دلیل یکی از مواردی که باعث رشد کسب و کار شما می شود، توسعه اپلیکیشن های اندروید است که از طریق آن می توانید محصولات و خدمات خود را بدون توجه به منطقه جغرافیایی که در آن قرار دارید ارائه دهید.

سخن آخر

هنگام طراحی اپلیکیشن اختصاصی، امکانات ارتباطی گسترده تری با مشتریان خود خواهید داشت. اگر شرکت شما منابع لازم را دارد، می توانید با ایجاد یک اپلیکیشن قدرتمند، کاربردی و زیبا، پل ارتباطی خوبی با مشتری ایجاد کنید. تیم طراحی نرم افزار وب نگاه  با تجربه و تخصص طولانی خود آماده طراحی اپلیکیشن اندروید و iOS برای شما است. مطمئن باشید که با داشتن یک اپلیکیشن اختصاصی مقرون به صرفه ترین راه برای توسعه و پیشرفت کسب و کار خود خواهید داشت.