کناره گیری بیل گیتس از هیئت مدیره مایکروسافت

مایکروسافت کناره گیری بیل گیتس از هیئت مدیره این شرکت را اعلام کرد. روز جمعه رسانه های غربی نیز از کناره گیری بیل گیتس خبر داده بودند. به گزارش سرویس اخبار فناوری مجله خبری تکنا و به نقل از theverge، بیل گیتس با هدف افزایش فعالیت های بشردوستانه از هیئت مدیره شرکت مایکروسافت کناره گیری […]

مایکروسافت کناره گیری بیل گیتس از هیئت مدیره این شرکت را اعلام کرد. روز جمعه رسانه های غربی نیز از کناره گیری بیل گیتس خبر داده بودند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری مجله خبری تکنا و به نقل از theverge، بیل گیتس با هدف افزایش فعالیت های بشردوستانه از هیئت مدیره شرکت مایکروسافت کناره گیری کرد. گیتس اعلام کرد که اکنون اولویت های دیگری مانند رسیدگی به بهداشت جهانی، آموزش و مقابله با تغییرات جوی را برای انجام دادن خواهد داشت. پیش از این نیز در سال 2000 بیل گیتس با هدف رسیدگی به امور خیریه و تاسیس موسسه بیل و ملیندا گیتس تصمیم گرفت تا دیگر در مایکروسافت نباشد.

در حال حاضر مدیر عامل کنونی مایکروسافت، ساتیا نادلا، از گیتس خواسته است تا به عنوان مشاور فنی وی در مایکروسافت فعالیت کند. پیش از این در سال 2014 نیز نادلا از گیتس درخواست کرده بود تا در مایکروسافت بماند. نادلا در بیانیه ای حضور گیتس در این شرکت را یک افنخار و امتیاز بزرگ خواند و ادامه فعالیت با گیتس را جهت تحقق اهداف این شرکت برای توانمندسازی افراد و سازمانها ادامه دار خواند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال