بیل گیتس و همسرش قصد خرید ساعت هوشمند اپل را ندارند

بیل گیتس، موسس کمپانی مایکروسافت، هم اینک خیلی بدنبال مسئولیت‌های مدریتی نرفته و بیشتر وقتش را به همراه همسرش ملیندا، صرف کارهای خیرخواهانه با هزینه شخصی خود، کرده است. این موضوع به معنای تغییر جایگاه آنها در پست‎های حرفه‌ایشان در کمپانی مایکروسافت نیست. اخیرا خبرنگاری، از ملیندا، یکی از موسسان بنیاد خیریه Bill & Melinda Gates، […]

بیل گیتس، موسس کمپانی مایکروسافت، هم اینک خیلی بدنبال مسئولیت‌های مدریتی نرفته و بیشتر وقتش را به همراه همسرش ملیندا، صرف کارهای خیرخواهانه با هزینه شخصی خود، کرده است.

این موضوع به معنای تغییر جایگاه آنها در پست‎های حرفه‌ایشان در کمپانی مایکروسافت نیست. اخیرا خبرنگاری، از ملیندا، یکی از موسسان بنیاد خیریه Bill & Melinda Gates، در مورد خرید یکی از ساعت‌های هوشمند اپل توسط او و شوهرش، بیل گیتس، سوالی پرسیده است. جواب این سوال دقیقا آن چیزی بود که همه آن را انتظار داشتند و ملیندا نیز اینطور به سوال پرسیده شده جواب داد که “همه اعضای خانواده گیتس فقط از محصولات ساخته شده توسط کمپانی مایکروسافت استفاده می‌کنند.”

این جواب، خیلی هم غیر منتظره نبود! کمپانی مایکروسافت به ساعت هوشمند خود می‌بالد اگرچه این کمپانی، لیستی کامل از ساعت‌های هوشمند را در اختیار ندارد!

این موضوع، برای اولین بار نیست که اتفاق افتاده و پیش از این نیز ملیندا به رغبت خود در استفاده از محصولات تولید شده توسط کمپانی مایکروسافت اذعان کرده است. در مصاحبه دیگری نیز که سال‌ها پیش توسط مجله نیویورک تایمز از این دو زوج، انجام گرفت، ملیندا صریحا اعلام کرد که همسرش از هیچکدام از محصولات ساخته شده توسط شرکت اپل استفاده نمی‌کند.

واضح است که این دو زوج ثروتمند، استطاعت مالی برای خرید ساعت طلائی اپل با قیمت 10,000 دلار را دارند اما مطمئنا نمی‌خواهند که پول خود را برای خرید آن صرف کنند.

بنظر شما، آیا کمپانی مایکروسافت برای طراحی و ساخت ساعت هوشمند و لوکس خود در آینده، تصمیم خاصی خواهد گرفت؟!

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال