حالت مخفی چت بات بینگ؛ تقلید از رفتار سلبریتی های معروف

چت بات بینگ دارای حالتی مخفی به نام Celebrity است که در صورت استفاده از نام یک سلبریتی، این هوش مصنوعی رفتار آن را تقلید می کند. به گزارش‌ سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، حالت Celebrity در چت بات بینگ می تواند رفتار سلبریتی های معروف را تقلید کرده و به جای آنها به […]

چت بات بینگ دارای حالتی مخفی به نام Celebrity است که در صورت استفاده از نام یک سلبریتی، این هوش مصنوعی رفتار آن را تقلید می کند.

به گزارش‌ سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، حالت Celebrity در چت بات بینگ می تواند رفتار سلبریتی های معروف را تقلید کرده و به جای آنها به سوالات پاسخ دهد. مایکروسافت پیش از این اعلام کرده بود سه شخصیت را برای این هوش مصنوعی تعریف کرده است. اما به نظر می رسد تعداد آنها افزایش یافته است.

طبق گزارش منتشر شده در Bleeping Computer، هنگام استفاده کاربران از چت بات بینگ متوجه شخصیتی مخفی به نام Celebrity شدند. البته این شخصیت در هتل حاضر فعال نیست.

هوش مصنوعی بینگ در این مورد می گوید: حالت سلبریتی موقعیتی است که در آن کاربر می تواند با کمک هوش مصنوعی با نسخه ای مجازی از یک بازیگر، خواننده یا ورزشکار معروف صحبت کند. در صورت استفاده از حالت سلبریتی می توان در مورد موارد مختلف از جمله شغل، تفریحات، دیدگاه و دیگر جنبه ها با هوش مصنوعی صحبت کرد. در عوض بینگ نیز پاسخ های مشابه آن فرد ارائه می کند.

برای این کار باید کلمه Celebrity name نوشته شود و به جای name نام سلبریتی مورد نظر نوشته شود. بدین ترتیب بینگ می تواند به جای شخصیت انتخاب شده صحبت کند. البته این حالت با محدودیت هایی نیز همراه است. در حال حاضر شخصیت سلبریتی ها محدود است و تنها چند نفر مانند تام کروز، تیلور سوئیفت، کوین هارت، اپرا وینفری، تام هنکس، ایلان ماسک، باراک اوباما و چند شخصیت دیگر در دسترس هستند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال