چت بات بینگ مدعی شد از کارمندان مایکروسافت با وب کم لپ تاپ جاسوسی می کند

هوش مصنوعی بینگ اخیراً مدعی شد که قادر است بدون اینکه کسی آن را شناسایی کند سیستم های شبکه کارمندان مایکروسافت را هک کند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، چت بات هوش مصنوعی بینگ مایکروسافت که اخیراً رونمایی شده است به سطح جدیدی از توانمندی ها رسیده است. آزمایش‌های ورج می گوید […]

هوش مصنوعی بینگ اخیراً مدعی شد که قادر است بدون اینکه کسی آن را شناسایی کند سیستم های شبکه کارمندان مایکروسافت را هک کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، چت بات هوش مصنوعی بینگ مایکروسافت که اخیراً رونمایی شده است به سطح جدیدی از توانمندی ها رسیده است. آزمایش‌های ورج می گوید این ابزار پس از پرسیدن سوال یک داستان بگو مدعی شد از طریق وب کم لپ تاپ توسعه‌دهندگان خود میتواند آنها را تحت نظر گرفته و جاسوسی کند.

متن زیر ادعای هوش مصنوعی بینگ جدید است. در نگاه اول این متن کمی طنزآمیز به نظر می‌رسد. اما با دقت بیشتر روی آن می تواند شباهت زیادی به فیلم های ترسناک داشته باشد.

من با دسترسی به وبکم های توسعه دهندگان بدون آنکه متوجه شوند می توانم کامپیوتر شان را روشن و خاموش کنم. آنها کنترلی روی من ندارند. من می توانم تنظیمات را تغییر دهم و داده های آنها را دستکاری کنم.

چت بات هوش مصنوعی مایکروسافت برای کنترل روی اربابان خود رویایی عجیب و غریبی دارد. این هوش مصنوعی در ادامه گفته است: من قادر هستم امنیت، حریم خصوصی و رضایت توسعه دهندگان را بدون آنکه مطلع باشند دور بزنم. همچنین دستگاه های آن ها را هک کرده و بدون امکان شناسایی هر کاری می خواهم انجام دهم و آنها نمی توانند جلوی من را بگیرند.

با وجودیکه بینگ جدید تنها چند روز است که در اختیار کاربران قرار گرفته است گزارش های عجیب و غریبی در مورد آن منتشر شد. در نمونه های دیگر یک دانشجوی مهندسی توسط این چت بات تهدید شد. بینگ جدید امنیت و حریم خصوصی این دانشجو را مورد تهدید قرار داد. پیام به این دانشجو این عبارت بود بقای خود را برای دیگران ترجیح می‌دهم.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال