به‌روزرسانی Bing برای iOS ویژگی‌های جدیدی به ارمغان می‌آورد

اپلیکیشن Bing برای سیستم‎عامل iOS به نسخه‎ی 6.7.2 آپدیت شده است. به دنبال این به‎روزرسانی، حالا در اختیار شما گزینه‎ای به منظور انتخاب از بین اپلیکیشن نقشه‎یابی دلخواه شما گذاشته می‎شود. اگر اپلیکیشن Google Maps را انتخاب کنید، Bing به صورت خودکار برای پیدا کردن مسیرها از این اپلیکیشن استفاده می‎کند. قابلیت جدید دیگری که […]

اپلیکیشن Bing برای سیستم‎عامل iOS به نسخه‎ی 6.7.2 آپدیت شده است. به دنبال این به‎روزرسانی، حالا در اختیار شما گزینه‎ای به منظور انتخاب از بین اپلیکیشن نقشه‎یابی دلخواه شما گذاشته می‎شود. اگر اپلیکیشن Google Maps را انتخاب کنید، Bing به صورت خودکار برای پیدا کردن مسیرها از این اپلیکیشن استفاده می‎کند. قابلیت جدید دیگری که اضافه شده است دادن اطلاعاتی در رابطه با آهنگ‎ها و هنرمندان روز دنیای موسیقی است.

شما می‎توانید هم‎چنین فیلم‎های مورد علاقه‎ی خود را به لیست تماشای خود در نت‎فلیکس یا آمازون پرایم اضافه کنید و از صفحه “فیلم‎ها” مستقیما به این لیست دسترسی داشته باشید. در صفحات خبری یک حالت جدید مطالعه (reading mode) دیده می‎شود که تصاویر را حذف و خواندن خبرها را آسان‎تر می‎کند. و به دنبال این آپدیت، شما حالا می‎توانید به حساب مایکروسافت خود لاگین کنید تا تاریخچه‎ی جستجوهای خود را در دستگاه‎های دیگری که با آن‎ها نیز وارد حساب مایکروسافت خود شده‎اید، مشاهده کنید.

شما می‎توانید برای رسیدن این آپدیت به دستگاه خود صبر داشته باشید یا می‎توانید به اپ‎استور بروید و در حالت انتظار بودن نسخه‎ی 6.7.2 این اپلیکیشن را بررسی و بر روی کادر آپدیت کلیک کنید تا قادر به استفاده از قابلیت‎های جدید این اپلیکیشن باشید.

در اخبار چندی پیش هم‎چنین داشتیم که مایکروسافت طرح Bing Rewards را برای کاربران آمریکایی در نظر گرفته است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال