Bionic Bird، پرنده ای مصنوعی که با تلفن هوشمند کنترل می شود…

اسباب بازی های پرنده ای که هر کجا آنها را میبینیم این بار به همراه یک جفت بال مکانیکی، می توانند توسط  شما کنترل شوند! به تازگی پرنده ای مصنوعی معرفی شده است که می تواند همراه شما باشد و توسط تلفن هوشمند شما کنترل شود… ویژگی مهم این پرنده ی مصنوعی که در وهله […]

اسباب بازی های پرنده ای که هر کجا آنها را میبینیم این بار به همراه یک جفت بال مکانیکی، می توانند توسط  شما کنترل شوند! به تازگی پرنده ای مصنوعی معرفی شده است که می تواند همراه شما باشد و توسط تلفن هوشمند شما کنترل شود…

ویژگی مهم این پرنده ی مصنوعی که در وهله ی اول وقتی که آن را در آسمان مشاهده می کنید تصور می کنید یک پرنده است، بال های آن است و طبق گفته ی سازندگان، اولین در نوع خودش است.

این پرنده ی مصنوعی به کمک یک کنترل، هدایت نمی شود و برای حرکت دادن آن، به یک تلفن هوشمند و نرم افزار مخصوص آن که Flying App نام دارد، نیاز دارید و می توانید آن را تا شعاع 100 متر کنترل کنید. همچنین، یک حالت “کنترل کروز” برای کسانی که دانش چندانی ندارند و یک حالت Expert برای سایر افراد که از توانایی و دقت بالاتری برخوردار هستند، برای کنترل هر چه بهتر وجود دارد و می تواند خیال شما را از پروازی مطمئن، آسوده کند.

فرآیند شارژ شدن این پرنده ی مصنوعی که از فیبر کربن و فوم ساخته شده است ، به کمک یک تخم مرغ انجام می شود. این تخم مرغ در قسمت بالایی آن قرار دارد و می تواند با 12 دقیقه شارژ شدن، حدود 8 دقیقه پرواز کند.

در حال حاضر، این پرنده ی مصنوعی با قیمت 100 دلار تا قبل از کریسمس در حال عرضه شدن است و در ایام کریسمس، قیمت آن به 149 دلار افزایش پیدا خواهد کرد!

لینک کوتاه | منبع : Slashgear

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال