اولین تصویر از مادربورد جدید شرکت BIOSTAR با سوکت LGA1151 منتشر شد!

زمان زیادی تا معرفی نسل جدید مادربوردهای مبتنی بر سوکت LGA1151 شرکت اینتل باقی نمانده است و حالا اولین تصویر از مادربورد شرکت بایواستار برای این پلتفرم منتشر شده است. این مادربورد قدرتمند که Gaming-Z170X نام دارد، از نسل ششم پردازنده‌های اینتل با نام “Skylake” پشتیبانی کرده و از رم‌های DDR4 نیز پشتیبانی خواهد نمود. البته […]

زمان زیادی تا معرفی نسل جدید مادربوردهای مبتنی بر سوکت LGA1151 شرکت اینتل باقی نمانده است و حالا اولین تصویر از مادربورد شرکت بایواستار برای این پلتفرم منتشر شده است. این مادربورد قدرتمند که Gaming-Z170X نام دارد، از نسل ششم پردازنده‌های اینتل با نام “Skylake” پشتیبانی کرده و از رم‌های DDR4 نیز پشتیبانی خواهد نمود.

البته تصویری که منتشر شده است، نسخه‌ی نهایی این مادربورد نیست و احتمالا در آینده شاهد مدلی باشیم که دارای شکاف‌های حافظه‌های رم DDR3 نیز هست. همچنین، احتمال معرفی این مادربورد در نمایشکاه Computex 2015 که به زودی برگزار می‌شود، وجود دارد اما به همراه رنگی متفاوت برای PCB (صفحه‌ی مدار چاپی یا بورد) و هیت‌سینک‌ها چرا که در تصویر منتشر شده، هیچ هیت‌سینکی دیده نمی‌شود.

اینطور که به نظر می‌رسد، با محصولی قدرتمند از کمپانی بایواستار روبه‌رو هستیم. مدار برق به کار رفته در این بورد برای پردازنده، از نوع 14-فازه بوده و با داشتن سه شکاف توسعه‌ی PCI-E X16 نسل سوم، سه پورت پرسرعت SATA-Express با حداکثر سرعت 10Gb/s، شش پورت SATA III 6Gb/s و دو پورت پر سرعت M.2 10Gb/s، به تمامی نیازهای کاربران برای استفاده از چندین هارد به صورت همزمان، پاسخ خواهد داد.

از سوی دیگر، این مادربورد از سیستم صوتی Hi-Fi شرکت بایواستار نیز بهره می‌برد، سیستمی که از هدفون‌های با توان 600 اهم و یک SNR CODEC با فرکانس 115dBA پشتیبانی کرده و مناسب گیمرهای حرفه‌ای وحتی افرادی که در زمینه‌ی موسیقی فعالیت دارند، مناسب خواهد بود. در اینکه این مادربورد پر قدرت از پورت‌های USB 3.0 بهره می‌برد شکی نیست اما هنوز مشخص نشده که شاهد پورت‌های جدید USB 3.1 نیز در این بورد خواهیم بود یا نه. و در نهایت، تراشه‌ی Killer E2200 ساخت شرکت کوآلکام، می‌تواند به یاری تمامی گیمرهایی که بازی‌های آنلاین را تجربه می‌کنند آمده و تاخیر زدن و لگ در بازی را تا حد ممکن کاهش دهد.

هنوز اطلاعات بیشتری در مورد مادربورد گیمینگ Gaming-Z170X منتشر نشده اما همانطور که گفتیم، احتمالا شاهد معرفی این محصول در نمایشگاه Computex 2015 باشیم.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال