Bistro؛ گجت هوشمند برای زندگی بهتر گربه ها!

گربه ها؛ چهارپاهای دوست داشتنی ما عادت دارند غذایی که باب میلشان نیست نخورند و وقتی شما تمام روز در محل کار به سر می برید از میزان غذای سالم گربه ی دوست داشتنی تان با خبر نخواهید شد. تکنولوژی این بار هم به سراغ شما می آید. Bistro یک غذا دهنده ی هوشمند به […]

گربه ها؛ چهارپاهای دوست داشتنی ما عادت دارند غذایی که باب میلشان نیست نخورند و وقتی شما تمام روز در محل کار به سر می برید از میزان غذای سالم گربه ی دوست داشتنی تان با خبر نخواهید شد. تکنولوژی این بار هم به سراغ شما می آید. Bistro یک غذا دهنده ی هوشمند به گربه هاست و قابلیت تشخیص چهره ی گربه ی دلبند شما را دارد! این دستگاه با وجود یک ظرف هوشمند میزان مصرف غذا و آب گربه ی شما را ثبت می کند .

bistro2

این دستگاه با استفاده از یک دوربین تفاوت حیوانات خانگی شما را تشخیص می دهد و البته هنگامی که گربه ی برای صرف غذا کنار ظرفش ایستاده است وزنش را نیز می سنجد.

همه این اطلاعات روی یک اپلیکیشن روی موبایل شما جمع می شوند تا شما را از احوال گربه تان با خبر نماید، اگر قصد خرید یکی از این دستگاه ها را دارید می توانید بیسترو را با قیمت 149 دلار پیش خرید کنید. مارس آینده این دستگاه با قیمت 249 دلار عرضه خواهد شد.

لینک کوتاه | منبع: Engadget

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال