پلتفرم مبتنی بر بیت کوین وب ۵ برای حفاظت از دارایی کاربران معرفی شد

جک دورسی از پلتفرم جدید مبتنی بر بیت کوین رونمایی کرد که می تواند علاوه بر کنترل کامل بر هویت کاربران اطلاعات مربوط به داراییهای آنها را نیز حفظ کند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، جک دورسی به عنوان حامی بزرگ بیت کوین پلتفرم وب جدیدی را توسعه داده است که ترکیبی […]

جک دورسی از پلتفرم جدید مبتنی بر بیت کوین رونمایی کرد که می تواند علاوه بر کنترل کامل بر هویت کاربران اطلاعات مربوط به داراییهای آنها را نیز حفظ کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، جک دورسی به عنوان حامی بزرگ بیت کوین پلتفرم وب جدیدی را توسعه داده است که ترکیبی از دو اینترنت غیر متمرکز وب 2 و  اینترنت غیرمتمرکز وب ۳ با نام وب ۵ خواهد بود. این پلتفرم به شرکت Square TBD  تعلق دارد و وظیفه آن نیز استفاده از ابزار های مبتنی بر بیت کوین برای تغییر سیستم مالی خواهد بود. در واقع این ابزار پلتفرم وب غیرمتمرکزی را ارائه می کند که می تواند هویت و داده‌های کاربران را حفظ کند. پلتفرم وب 5 جدید گام بعدی در تکامل اینترنت و همچنین از بین بردن کنترل اشخاص ثالث روی اطلاعات کاربران محسوب می شود.

با کمک وب 5 کاربر می تواند هویت غیرمتمرکز و ذخیره سازی داده ها را انجام دهد. با پلتفرم وب ۵ دیگر نیازی به وب 3 نخواهد بود. هم اکنون بسیاری از سیستم های مالی غیرمتمرکز و یا پلتفرم های مبتنی بر بلاک چین تنها از وب ۳ پشتیبانی می کنند. دورسی در مورد معرفی پلتفرم وب ۵ گفته است: این پلتفرم مبتنی بر سیستم نقطه شکست و دروغ هایی است که طی آن در مورد مالک و کنترل کننده آن به مردم گفته می شود.

پلتفرم وب مبتنی بر بیت کوین دو کاربرد اصلی به کاربر ارائه می کند. اول اینکه افراد می توانند با کمک آن روی داده های خود مالکیت داشته باشند و دوم اینکه هویت خود را کنترل کنند که تنها در کیف پول ها و نود های وب غیرمتمرکز و برنامه های وب غیر متمرکز پشتیبانی خواهد شد. بنابراین امکان مدیریت داده ها بدون نیاز به شرکت شخص ثالث توسط خود کاربر امکان پذیر می شود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال