چت بات خالق بیت کوین در مورد اقتصاد و بیت کوین پاسخ می دهد

دو متخصص هوش مصنوعی چت باتی را با نام ساتوشی ناکامورا، خالق بیت کوین توسعه دادند که با کمک آن می توان با خالق بیت کوین گفت و گو کرد. به گزارش‌ سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، ساتوشی ناکامورا خالق بیت کوین از حدود ۱۲ سال پیش دیگر فعالیتی در این زمینه نداشته و […]

دو متخصص هوش مصنوعی چت باتی را با نام ساتوشی ناکامورا، خالق بیت کوین توسعه دادند که با کمک آن می توان با خالق بیت کوین گفت و گو کرد.

به گزارش‌ سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، ساتوشی ناکامورا خالق بیت کوین از حدود ۱۲ سال پیش دیگر فعالیتی در این زمینه نداشته و به گونه ای ناپدید شده است. اکنون چت باتی با نام وی توسعه یافته که در زمینه بیت کوین و اقتصاد به کاربران پاسخ می دهد. البته این چت بات برای پیش بینی در این حوزه آموزش داده نشده است.

پیر کوربین، برگزار کننده مراسم بیت کوین Filmfest با همکاری هوگو فررا، توسعه دهنده دیگر چت بات Talk2Satoshi را توسعه دادند.

در واقع چت بات جدید همان ChatGPT است که داده هایی مبتنی بر ایمیل های عمومی و پست های انجمن بیت کوین ناکامورا به آن آموزش داده شده است. منابع دیگر آموزش این چت بات کتابهای استاندارد بیت کوین، قیمت فردا و فیلم The grate Reset and the Rise Bitcoin بوده است.

این چت بات در مورد ارزهای دیجیتال مختلف چندان اطلاعاتی ارایه نمی کند. البته پاسخ های آن در مورد بیت کوین کمی امیدوار کننده است. همچنین در برخی موارد با توجه به سوال های مطرح شده پاسخ های متناقض نیز ارائه می کند. این چت بات همانند خالق بیت کوین شخصیت خود را بسیار محتاطانه معرفی می کند و در این مورد اینگونه پاسخ می دهد: نام واقعی من مهم نیست باید به تمرکز زدایی از قدرت ارائه شده بیت کوین و پتانسیل آن برای تحول سیستم های مالی پرداخت.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال