بیت کوین در هفته گذشته با کاهش ارزش مواجه شد

این هفته نیز بازار ارزهای دیجیتال با کاهش مواجه بود. قیمت 20 ارز دیجیتال از جمله بیت کوین با تغییرات مختلفی همراه بود و به زیر 8000 دلار رسیده است. بنظر می رسد بیت کوین با کاهش روزانه 1.8 درصدی روبروست. و اکنون در بازار با قیمت حدود 7950 دلار مبادله می شود. به گزارش […]

این هفته نیز بازار ارزهای دیجیتال با کاهش مواجه بود. قیمت 20 ارز دیجیتال از جمله بیت کوین با تغییرات مختلفی همراه بود و به زیر 8000 دلار رسیده است. بنظر می رسد بیت کوین با کاهش روزانه 1.8 درصدی روبروست. و اکنون در بازار با قیمت حدود 7950 دلار مبادله می شود.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تک نیوز و به نقل از COINTELEGRAPH ، بیت کوین در طول تنها یک هفته با کاهش ارزش 1.49 درصدی مواجه بوده است. بعد از بیت کوین به ترتیب اتریوم (ETH) و ریپل (XRP) جایگاه های بعدی در بازار را به خود اختصاص داده اند. البته این ارزها هم با تغییرات ارزش مواجه بوده اند.

بر اساس گزارش وبسایت کوین 360 ، اتریوم با افت ارزش 0.31 درصدی و ریپل در حدود 0.22 درصد افزایش قیمت داشته است. ریپل در یک هفته در حدود 7.2 افزایش ارزش را شاهد بوده است . البته در بین 20 ارز دیجیتال Chain ، بیشترین رشد مربوط به لینک (LINK) بوده است ، همچنین ارز دیجیتال (LEO  Unus Sed Leo) بیشترین کاهش در دنیای ارزهای دیجیتال را ار آن خود کرده است. در حال حاضر ارزش کل بازار ارزهای دیجیتال در حدود 216 میلیارد دلار برآورد می شود که این عدد نیز در مقایسه با هفته قبل افزایشی 0.14 درصدی را نشان می دهد. پیش از این نیز کارشناسان از کاهش قیمت بیت کوین صحبت کرده بودند و اعلام کردند که قیمت این ارز دیجیتال بین 5800 تا 8500 دلار متغیر خواهد بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال