بیت کوین بیشترین سهم بازار ارزهای دیجیتال را از آن خود کرد

بیت کوین به عنوان یکه تاز بازار ارزهای دیجیتال در سال 2019 همچنان به کار خود ادامه میدهد. این ارز دیجیتال اکنون 70 درصد سهم بازار را در اختیار دارد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تک نیوز و به نقل از bitcoinist ، بیت کوین در ادامه کار خود مشغول بدیت اوردن سهم […]

بیت کوین به عنوان یکه تاز بازار ارزهای دیجیتال در سال 2019 همچنان به کار خود ادامه میدهد. این ارز دیجیتال اکنون 70 درصد سهم بازار را در اختیار دارد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تک نیوز و به نقل از bitcoinist ، بیت کوین در ادامه کار خود مشغول بدیت اوردن سهم بازار ارزهای دیجیتال است و اکنون به عنوان پرطرفدار ترین ارز دیجیتال بازار شناخته میشود. در گزارشی در این زمینه امده است که آلت کوین عملا در این بازار نتوانسته است هیچ پیشرتی داشته باشد و تنها ارزش خود را نسبت به دلار حفظ کرده است. بررسی حجم تبادلات در 24 ساعت گذشته نشان میدهد که بیت کوین و اتریوم حدود نیمی از حجم مبادلات ارزهای دیجیتال را به خود اختصاص داده اند. همچنین هزینه های مربوط به جابجایی مبادلات ارزی بیت کوین و اتریوم نیز نشان میدهد که کاربران بیشتر به کدام ارزهای دیجیتال تمایل دارند.

EOS و Tron دو آلت کوین جدید محسوب میشوند که انها نیز پس از عرضه در بازار و تحت تاثیر بیت کوین کش (BTC) قرار گرفته و

علاوه بر کاهش ارزش دلاری ، ارزش خود را نیز نسبت به بیت کوین از دست دادند. که همه اینها نشان از درخواست بالای بیت کوین و اتریوم در بازار دارد ، نه تمامی ارزهای دیجیتال.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال