دستگاه های استخراج بیت کوین به تراشه 3 نانومتری سامسونگ مجهز می شوند

طبق گزارش‌های منتشر شده توسط منابع آگاه سامسونگ قصد دارد تراشه های سه نانومتری خاص تولید کند. احتمالاً این تراشه ها در دستگاههای ASIC استخراج بیت کوین استفاده میشود.  به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، سامسونگ تولید نیمه رسانه‌های 3 نانومتری را برای یک شرکت چینی آغاز کرده است. قرار است از این […]

طبق گزارش‌های منتشر شده توسط منابع آگاه سامسونگ قصد دارد تراشه های سه نانومتری خاص تولید کند. احتمالاً این تراشه ها در دستگاههای ASIC استخراج بیت کوین استفاده میشود.

 به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، سامسونگ تولید نیمه رسانه‌های 3 نانومتری را برای یک شرکت چینی آغاز کرده است. قرار است از این تراشه ها برای استخراج بیت کوین استفاده شود. طبق اطلاعات منابع آگاه احتمالاً شرکت Microbot از مشتریان احتمالی این تراشه ها خواهد بود. برخی نیز معتقدند در گزارش درآمد ۲۰۲۲ سامسونگ به این تراشه ها اشاره شده بود.

 سامسونگ پس از ورود به بازار توکن های غیر قابل معاوضه (NFT) و تلویزیون هوشمند با پشتیبانی از این فناوری اکنون قصد دارد تراشه های ۳ نانومتری در این زمینه تولید کند و انتظار می‌رود کوالکام هم از مشتریان احتمالی این تراشه ها باشد. در صورت صحت خبر های منتشر شده در مورد سامسونگ احتمالاً این شرکت نیز می‌تواند در آینده رقیبی برای اینتل و TSMC محسوب شود. TSMC سالهاست تولید مدار های مخصوص استخراج رمز ارز را برعهده دارد و اینتل نیز اخیراً به این بازار وارد شده است. با اینکه خبر تولید این تراشه‌ها توسط سامسونگ اخیراً منتشر شده است اما ممکن است تولید این نوع تراشه ها از قبل توسط سامسونگ آغاز شده باشد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال