کاهش قیمت بیت‌کوین در هفته گذشته و تاثیر تصمیمات دولت چین بر آن

قیمت بیت کوین در هفته گذشته و در زمان بازگشایی بازار آمریکا به حدود 6791 دلار رسیده بود. در حال حاضر قیمت این رمز ارز با قیمت 7256 دلار داد و ستد می‌شود. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تک نیوز و به نقل از Bitcoinist، دو دلیل اصلی می‌تواند عامل کاهش قیمت بیت […]

قیمت بیت کوین در هفته گذشته و در زمان بازگشایی بازار آمریکا به حدود 6791 دلار رسیده بود. در حال حاضر قیمت این رمز ارز با قیمت 7256 دلار داد و ستد می‌شود.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تک نیوز و به نقل از Bitcoinist، دو دلیل اصلی می‌تواند عامل کاهش قیمت بیت کوین باشد. در ماه گذشته فعالیت‌های مشکوک کیف پول Plus Token یکی از دلائل کاهش قیمت بیت کوین اعلام شده است. این کیف پول که مشکوک به کلاهبرداری است، در فعالیت‌های اخیر خود مقدار زیادی از موجودی بیت‌کوین خود را از  Huobi جابه‌جا کرده و تا همین اواخر نیز فعالیت‌های مشکوک آن پنهان مانده بود. تنها فعالیت این ولت به کانال‌های چینی زبان ختم می‌شده است. اما در زمان افزایش قیمت بیت‌کوین و افزایش فروش، این کیف پول توانسته بود 200 هزار بیت کوین و 800 هزار اتریوم بخرد.

از دیگر عوامل کاهش قیمت بیت‌کوین سخت گیری‌های دولت چین در مورد بازار رمز ارز عنوان شده است. در پی محدودیت‌های دولت چین ، بانک خلق چین نیز هرگونه مبادله رمزارز و خرید و فروش توکن را ممنوع اعلام کرد. این روند به کاهش قیمت بیت‌کوین در صرافی ها انجامید. البته به نظر می‌رسد این کاهش قیمت بیشتر هیجانی بوده و در هفته آینده نرخ‌های ثابت را شاهد باشیم.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال