سقوط 20 درصدی ارزش بیت کوین در هفته گذشته

در سه ماهه گذشته رمز ارز بیت کوین بیشترین صعود را نسبت به سایر ارزهای دیجیتال داشته است. اما در هفته گذشته بیت کوین 20 درصد از ارزش خود را از دست داد. تحلیلگران پیش بینی کرده اند که این کاهش ارزش در هفته های آینده نیز ادامه خواهد داشت. به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی […]

در سه ماهه گذشته رمز ارز بیت کوین بیشترین صعود را نسبت به سایر ارزهای دیجیتال داشته است. اما در هفته گذشته بیت کوین 20 درصد از ارزش خود را از دست داد. تحلیلگران پیش بینی کرده اند که این کاهش ارزش در هفته های آینده نیز ادامه خواهد داشت.

به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی و فناوری تک نیوز و به نقل از NEWS BTC ، تا کنون بیت کوین در مراحل مختلف با افزایش و کاهش زیادی رو به رو شده است که در نهایت با افزایش ارزش مواجه شده است. و هیچ وقت نتوانسته است به حداکثر ارزش دست پیدا کند. به همین دلیل بسیاری ازتحلیلگران معتقدند که ممکن است بیت کوین در چند ماه آینده دچار ضعف شده و با سقوط بیشتر به رکورد منفی نیز برسد.

تحلیلگران پیش بینی خود را از طریق شاخص OBV انجام داده اند. این شاخص به تحلیلگران کمک می‌کند تا با بررسی تغییرات در نرخ یا حجم قیمت‌ها ، قبل از ایجاد تغییرات، آن را پیش‌بینی کنند. این شاخص درباره بیت کوین ، نتوانسته است داخل یک خط افقی باقی بماند و ارزش این ارز دیجیتال ثابت مانده است. به همین دلیل اگر این شاخص نتواند به داخل یک خط افقی بازگردد ، در آینده با سقوط قیمت ان روبرو خواهیم شد.

کاهش ارزش بیت کوین در بازه بین ۸۵۰۰ دلار تا حد پایین ۵۸۰۰ دلار شناور خواهد بود. یعنی پس از بازار خرسی (رکود) دوباره شاهد بازار گاوی (رونق) خواهیم بود. بسیاری از خریداران از این مسئله آگاهی دارند و منتظرند تا در بازار رکود ، ارز دیجیتالی ای که با کاهش قیمت مواجه شده است ، بخرند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال