گوشی BlackBerry Aurora رسما معرفی شد

همان‎طور که انتظار می‎رفت، شرکت BB Merah Putih که مجوز ساخت، بازاریابی و فروش گوشی‎های‎ هوشمند با برند بلک‎بری را در کشور اندونزی بر عهده دارد، رسما گوشی BlackBerry Aurora را معرفی کرد. Stanly Widjaja نایب رئیس شرکت BB Merah Putih می‎گوید این گوشی “اولین دستگاه با برند بلک‎بری تولید شده در اندونزی نیست، ولی […]

همان‎طور که انتظار می‎رفت، شرکت BB Merah Putih که مجوز ساخت، بازاریابی و فروش گوشی‎های‎ هوشمند با برند بلک‎بری را در کشور اندونزی بر عهده دارد، رسما گوشی BlackBerry Aurora را معرفی کرد.

Stanly Widjaja نایب رئیس شرکت BB Merah Putih می‎گوید این گوشی “اولین دستگاه با برند بلک‎بری تولید شده در اندونزی نیست، ولی اولین محصول بلک‎بری در جهان است که از دو سیم‎کارت پشتیبانی می‎کند.”

از نظر مشخصات‎ فنی، دستگاه مذکور به چیپست اسنپ‎دراگون 425 به همراه یک نمایشگر 5.5 اینچی با رزولوشن اچ‎دی، مجهز شده است. به همراه این مشخصات 4 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه‎داخلی دیده می‎شود و در بخش دوربین یک ماژول 13 مگاپیکسلی در پنل پشتی این گوشی و یک دوربین 8 مگاپیکسلی در جلو قرار گرفته است. باتری نیز یک سلول با گنجایش 3000 میلی‎آمپر‎ساعت است.

ابعاد گوشی BlackBerry Aurora 152 در 76.8 در 8.5 میلی‎متر و وزن آن 178 گرم است. در بخش نرم‎افزاری شاهد استفاده از سیستم‎عامل اندروید نوقا 7.0 هستیم و این دستگاه به رنگ‎های مشکی، نقره‎ای و طلائی وارد بازار می‎شود. قیمت محصول جدید بلک‎بری 260 دلار ذکر شده است و در حال حاضر چندین فروشگاه‎ آنلاین در اندونزی آن را پیش فروش کرده‎اند. پیش فروش‎ها در تاریخ 22 اسفندماه به پایان می‎رسد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال