بلک‌بری بسته امنیتی ماه مارس را برای گوشی‌های اندرویدی خود منتشر کرد

لبه‎ی تیز شمشیر بلک‎بری را همیشه امنیت تشکیل داده است و تیم این شرکت با افتخار خبر عرضه‎ی Security Maintenance Releases (ریلیز‎های مراقبت از امنیت) (SMR) را با هشتگ #30dayPatchingSMR و هر روش دیگر اعلام می‎کند. این اقدام نشان می‎دهد که مسائل امنیتی کمتر از یک ماه پس از کشف آن‎ها برطرف شده‎اند. این آپدیت در اختیار […]

لبه‎ی تیز شمشیر بلک‎بری را همیشه امنیت تشکیل داده است و تیم این شرکت با افتخار خبر عرضه‎ی Security Maintenance Releases (ریلیز‎های مراقبت از امنیت) (SMR) را با هشتگ #30dayPatchingSMR و هر روش دیگر اعلام می‎کند. این اقدام نشان می‎دهد که مسائل امنیتی کمتر از یک ماه پس از کشف آن‎ها برطرف شده‎اند.

این آپدیت در اختیار گوشی‎های Priv, DTEK60 و DTEK50 قرار می‎گیرد. پس از به‎روزرسانی، سطح بسته‎ی امنیتی بایستی با تاریخ “5 مارس، 2017” مطابقت داشته باشد. اگر جزو کاربران گوشی‎های بلک‎بری هستید و هنوز نوتیفیکیشن مربوط به این به‎روزرسانی را دریافت نکرده‎اید می‎توانید با رفتن به بخش تنظیمات دستگاه خود به صورت دستی آن را بررسی کنید.

به دنبال این به‎روزرسانی بسیاری از حفره‎های امنیتی پوشانده‎ و مشکلات مختلف در رابطه با NFC، وای‎فای، پیام‎دهی و اجزائی سطح بالا و پایین اندروید برطرف شده‎اند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال