احتمالاً بلک‌بری به‌طور کامل با بازار گوشی های هوشمند خداحافظی خواهد کرد

با توجه به خبرهای منتشر شده و توقف فعالیتهای شرکت Onward Mobility احتمالاً این شرکت دیگر گوشی های هوشمند با نام بلک بری تولید نخواهد کرد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گزارش هایی که اخیراً از بلک‌بری منتشر شد نشان می دهد این شرکت به دلیل تصمیمات اشتباه و بی لیاقتی مدیران […]

با توجه به خبرهای منتشر شده و توقف فعالیتهای شرکت Onward Mobility احتمالاً این شرکت دیگر گوشی های هوشمند با نام بلک بری تولید نخواهد کرد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گزارش هایی که اخیراً از بلک‌بری منتشر شد نشان می دهد این شرکت به دلیل تصمیمات اشتباه و بی لیاقتی مدیران دیگر قادر به ادامه فعالیت در بازار گوشی‌های موبایل نخواهد بود. سال گذشته شاهد انتشار خبرهایی از شرکت Onward Mobility بودیم که در آن اعلام شده بود بلک‌بری پس از دو سال وقفه قصد دارد مجدداً گوشی‌های هوشمند بلک‌بری را احیا کند. اما هرگز چنین اتفاقی نیفتاد.

 اکنون نیز به نظر می رسد این شرکت به طور کامل فعالیت‌های خود را متوقف کرده است که می‌توان آن را خداحافظی بلک بری از دنیای موبایل دانست. پیش از این نیز از خاتمه پشتیبانی از تعدادی از گوشی های هوشمند با برنامه های اندرویدی این شرکت خبرهایی منتشر شده بود. این خبرها چندان برای طرفداران این گوشی خوشایند نبوده به طوری که به نظر می رسد این شرکت با محدود کردن فعالیت ها و کسب و کار خود قصد خروج کامل از این بازار را دارد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال