اولین گوشی اندرویدی بلک بری تا ماه آگوست روانه بازار خواهد شد

حدود چند روز پیش شایعات حاکی از این بودند که شرکت معروف بلک‌بری قرار است اولین گوشی هوشمند خود موسوم به Venice را تا ماه نوامبر روانه بازار کند. اما ظاهراً گزارشات جدید این شایعه را رد کرده و حکایت از این دارند که Venice به هیچ وجه بر پایه اندروید نخواهد بود. بر اساس […]

حدود چند روز پیش شایعات حاکی از این بودند که شرکت معروف بلک‌بری قرار است اولین گوشی هوشمند خود موسوم به Venice را تا ماه نوامبر روانه بازار کند. اما ظاهراً گزارشات جدید این شایعه را رد کرده و حکایت از این دارند که Venice به هیچ وجه بر پایه اندروید نخواهد بود.
gsmarena_001

بر اساس این گزارش، شرکت کانادایی بلک‌بری نام Prague را برای اولین گوشی اندرویدی خود برگزیده است. Prague یک گوشی تمام لمسی و پایین رده خواهد بود که بازارهای نوظهور و جدید را مورد هدف قرار خواهد داد. بسیاری از فاکتورهای این گوشی جدید بلک‌بری کاملاً شبیه پرچم‌دار قبلی این شرکت یعنی Z3 است. (تصویر بالا)

Prague قرار است در ماه آگوست سال جاری میلادی روانه بازار شود. هنوز این گزارشات به طور رسمی به تأیید شرکت بلک‌بری نرسیده است و فعلاً باید منتظر ماند و دید که تا چه این شایعات صحت خواهند داشت.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال