قابلیت نظارت بر فشار خون تا سال ۲۰۲۴ به اپل واچ اضافه نمی شود

به نظر می‌رسد اپل امکان اضافه کردن ویژگی نظارت بر فشار خون را تا سال ۲۰۲۴ به اپل واچ نخواهد داشت. این شرکت در توسعه این قابلیت با مشکل جدیدی روبرو شده است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اپل قصد دارد در آینده ای نه چندان دور ویژگی نظارت بر فشارخون را […]

به نظر می‌رسد اپل امکان اضافه کردن ویژگی نظارت بر فشار خون را تا سال ۲۰۲۴ به اپل واچ نخواهد داشت. این شرکت در توسعه این قابلیت با مشکل جدیدی روبرو شده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اپل قصد دارد در آینده ای نه چندان دور ویژگی نظارت بر فشارخون را به ساعت هوشمند خود اضافه کند. اما گزارش های اخیر نشان می‌دهد کاربران تا سال ۲۰۲۴ نباید منتظر این ویژگی در ساعت های هوشمند اپل باشند.

 اطلاعات منتشر شده نشان می دهد این شرکت برای توسعه این قابلیت با مشکل جدیدی مواجه شده است. به همین دلیل اپل واچ‌سری ۸ هم بدون این قابلیت عرضه می شود. گزارش اخیر بلومبرگ نیز نشان می دهد مشکلات اپل در توسعه ویژگی بررسی فشار خون باعث شده است تا این قابلیت تا سال ۲۰۲۴ به تعویق بیفتد. به گفته منابع آگاه مشکل اصلی در طول آزمایش توسعه این قابلیت، دقت کم در دستیابی سنجش فشار خون در ساعت جدید اپل واچ بوده است.

این قابلیت باید ابتلای کاربر به فشار خون بالا را به او هشدار داده و مراجعه به پزشک را توصیه کند. البته در حال حاضر قابلیت های مرتبط با بررسی فشار خون به صورت هوشمند در Apple Health انجام می گیرد. علاوه بر آن اپل قصد دارد پایش غیر تهاجمی قند خون را نیز توسعه دهد. البته تا رسیدن به چنین قابلیت هایی تا چند سال دیگر فاصله خواهیم داشت. امسال احتمالا برخی ویژگی های مربوط به سلامتی در حوزه‌های خواب، تناسب اندام و مدیریت دارو و سلامت زنان به ساعت های هوشمند نسل جدید اضافه خواهد شد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال