بلومبرگ می گوید اپل روی آی مک جدید با تراشه M3 کار می کند

در حالی که بسیاری از کاربران منتظر عرضه کامپیوترهای مجهز به تراشه M2 هستند خبرهای منتشر شده نشان می‌دهد اپل روی تراشه های M3 برای استفاده از آن در آی مک های جدید کار میکند. به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا و به نقل از بلومبرگ، اپل تا کنون تمامی مدل های تراشه M1 را […]

در حالی که بسیاری از کاربران منتظر عرضه کامپیوترهای مجهز به تراشه M2 هستند خبرهای منتشر شده نشان می‌دهد اپل روی تراشه های M3 برای استفاده از آن در آی مک های جدید کار میکند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا و به نقل از بلومبرگ، اپل تا کنون تمامی مدل های تراشه M1 را معرفی کرده و به نظر می‌رسد پس از آن از سری جدید  تراشه های M2 در کامپیوترها استفاده خواهد کرد. اما بنظر می رسد این شرکت یک قدم جلوتر رفته و اکنون در حال توسعه آی مک جدید با تراشه M3 است. البته هنوز مشخصات دقیق و جزئیات فنی تراشه مذکور مشخص نیست. اما کار روی این چیپ جدید و انتشار خبر آن مورد توجه کاربران بوده است.

مدلهای مختلف تراشه M2 که اپل آنها را تا اواخر خرداد عرضه خواهد کرد عبارتند از تراشه M2 برای مک بوک ایر، M2 پرو و M2 مکس برای مک بوک پرو های ۱۴ و ۱۶ اینچی و M2 اولترا دوگانه برای مک پرو.

گورمن در مورد آی مک جدید با تراشه M3 می گوید: به نظر می‌رسد اپل تنها روی تراشه‌های M2 کار نمی کند و باید منتظر آی‌مک جدید با نسخه M3 از تراشه ها باشیم. اما احتمالاً پیش از اواخر سال آینده میلادی این دستگاه عرضه نخواهد شد.

گزارش های فراوان در مورد مک های جدید مجهز به تراشه های M2منتشر شده است. اما احتمال می رود نسل بعدی آی مک با تراشه M2 ساخته نشود و اپل از تراشه M3 در آنها استفاده کند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال