تکنولوژی جدید BMW، شما را از تغییر رنگ چراغ راهنمایی مطلع می‌کند

چراغ‌های راهنمایی یکی از مهم‌ترین ابزاری هستند که در خیابان‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند و بدون آنها، شاید مشکلاتی به وجود آید که هرگز نتوان تصورش را کرد. اما در بسیاری از مواقع، همین چراغ‌ها باعث ایجاد تنش شدید در رانندگان شده و می‌توانند آنها در سردرگم کنند. به عنوان مثال زمانی که چراغ سبز […]

چراغ‌های راهنمایی یکی از مهم‌ترین ابزاری هستند که در خیابان‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند و بدون آنها، شاید مشکلاتی به وجود آید که هرگز نتوان تصورش را کرد. اما در بسیاری از مواقع، همین چراغ‌ها باعث ایجاد تنش شدید در رانندگان شده و می‌توانند آنها در سردرگم کنند. به عنوان مثال زمانی که چراغ سبز است و شما در حال حرکت هستید، ناگهان رنگ آن به زرد تغییر پیدا کرده و شاید شما نتوانید به سرعت خودرو را متوقف کنید. اینجاست که BMW سعی کرده برای این موضوع فکری کند و شما را پیش از زرد شدن چراغ، باخبر نماید.

BMW اولین شرکتی است که با پشتیبانی مستقیم از اپلیکیشن EnLighten شرکت Connected Signals برای سیستم‌عامل iOS که می‌تواند زمان عوض شدن رنگ چراغ راهنمایی را پیش‌بینی کند، رانندگان را با توجه به سرعت و وضعیت آنها، از عوض شدن رنگ چراغ راهنمایی مطلع سازد. تمام کاری که نیاز است راننده انجام دهد، نگاه کردن به صفحه‌نمایش خودروست چرا که در این بخش شما متوجه خواهید شد که چه زمانی باید ترمز بگیرید. حتی زمانی که شما در حالت ایستاده قرار دارید نیز می‌توانید از این نرم‌افزار استفاده نمایید. در این حالت، زمانی که رنگ چراغ به سبز تغییر پیدا کند، چراغ‌های روی فرمان به رنگ سبز درآمده و شما را متوجه این موضوع خواهند نمود.

این تکنولوژی جدید، یک ویژگی بسیار خاص به حساب می‌آید که می‌تواند شما را به ConnectedDrive Services متصل کرده و سرویس‌های آن را در اختیار شما قرار دهد. با این حال اگر این تکنولوژی بتواند از وقوع حتی یک تصادف جلوگیری کند، بسیار ازشمند است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال