اعمال کپی کارانه در فیسبوک ادامه دارد؛ آزمایش قابلیت Popular Photos

فیسبوک تاکنون اعمال کپی کارانه بسیاری را انجام داده و در بین کاربران شناخته شده است. این بار فیسبوک تصمیم دارد تا با کپی از اینستاگرام، قابلیت عکس‌های محبوب (Popular Photos) را فعال کند. در تصمیم جدید مقالات و استاتوس ها از بخش View حذف و به جای آن عکس‌ها را بهمراه زیرنویس در فید […]

فیسبوک تاکنون اعمال کپی کارانه بسیاری را انجام داده و در بین کاربران شناخته شده است. این بار فیسبوک تصمیم دارد تا با کپی از اینستاگرام، قابلیت عکس‌های محبوب (Popular Photos) را فعال کند. در تصمیم جدید مقالات و استاتوس ها از بخش View حذف و به جای آن عکس‌ها را بهمراه زیرنویس در فید نمایش دهد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تک نیوز، فیسبوک تصمیم دارد تا با اسکرول عکس‌های دوستان در فیسبوک زمان سرگرم کننده بیشتری را برای کاربر فراهم کند. برای این کار با استفاده از یک الگوریتم بی‌پایان 65 کاراکتر را در فید نمایش میدهد. البته سخنگوی فیسبوک می‌گوید که آزمایشات مربوط به این قابلیت از ماه‌ها پیش آغاز شده بود اما به دلائلی کنار گذاشته شد.

از ویژگی جدید فیسبوک دیدن عکس‌ها بدون محدودیت است. درست شبیه آنچه که در اینستاگرام شاهد هستیم. کاربر با زدن ضربه روی عکس‌ها می‌تواند آن را بصورت کامل و در یک زمینه مشکی مشاهده کند.

فیسبوک پیش از این قابلیت ویدئوهای مرتبط را نیز از اسنپ چت کپی کرده بود. زیرا فهمیده بود که کاربران از محتوای تصویری بیشتر از مقالات لذت می‌برند. قابلیت استوری نیز که در سال گذشته در اینستاگرام فعال شده بود بطور کامل در فیسبوک نیز عملی شد. دقیقا همان چیزی که در اسنپ چت نیز اتفاق افتاده بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال