اچ‌تی‌سی گوشی One A9s را با ویژگی‌های جدید 11 شهریورماه معرفی می‌کند

سال گذشته، شرکت اچ‎تی‎سی با عرضه‎ی گوشی One A9، یک گوشی میان‎رده‎ی اندرویدی با بدنه‎ی فلزی تعجب همگان را برانگیخت، گوشی که بسیاری از افراد شاهد استفاده از طراحی شبه آیفونی در آن بودند (گرچه این قضیه را می‎توان مورد بحث قرار داد، چون بعضی از افراد می‎گویند این آیفون است که در ابتدا عناصر […]

سال گذشته، شرکت اچ‎تی‎سی با عرضه‎ی گوشی One A9، یک گوشی میان‎رده‎ی اندرویدی با بدنه‎ی فلزی تعجب همگان را برانگیخت، گوشی که بسیاری از افراد شاهد استفاده از طراحی شبه آیفونی در آن بودند (گرچه این قضیه را می‎توان مورد بحث قرار داد، چون بعضی از افراد می‎گویند این آیفون است که در ابتدا عناصر طراحی خود را از گوشی‎های قدیمی‎تر اچ‎تی‎سی وام گرفته است). حالا طبق وب‎سایت Venture Beat، شرکت اچ‎تی‎سی تقریبا خود را برای رونمایی از نسل بعدی One A9 آماده کرده است و آن را می‎خواهد One A9s بنامد.

تصاویری که به این گوشی نسبت داده می‎شود و در بالا می‎توانید مشاهده کنید با گوشی A9 اچ‎تی‎سی زیاد متفاوت به نظر نمی‎آیند. گرچه، ما می‎توانیم متوجه شویم که دوربین‎های جلو و عقب این گوشی موقعیت متفاوتی دارند یعنی: دوربین سلفی (یک سنسور 5 مگاپیکسلی) حالا در سمت چپ قرار گرفته و دوربین پشتی (یک دوربین 13 مگاپیکسلی) نیز دارای موقعیت مشابهی است. همان‎طور که ممکن است بدانید، در مدل ابتدایی A9 دوربین پشتی در مرکز قرار گرفته بود.

هنوز خبری در رابطه با مشخصاتی که می‎توان از گوشی A9s انتظار داشت، منتشر نشده است ولی می‎توان با اطمینان فرض کرد این گوشی از یک حسگر اثرانگشت در جلو، درست زیر نمایشگر (ما می‎توانیم در واقع در رندر بالا آن را مشاهده کنید) بهره خواهد برد. گفته می‎شود که گوشی HTC One A9s به صورت رسمی در نمایشگاه IFA 2016 شهر برلین آلمان معرفی خواهد شد، بنابراین به زودی قادر به این خواهیم بود اطلاعاتی بیشتری در اختیار شما بگذاریم.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال