شکست راکت لب در ارسال هفت ماهواره دیگر به مدار

شرکت راکت لب بار دیگر از ارسال ۷ ماهواره به مدار بازماند. این شرکت اعلام کرد با به وجود آمدن مشکل در بخش تقویت کننده موشک الکترونیک عملیات ارسال ۷ ماهواره به مدار با شکست روبرو شد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا و به نقل از SAPACE، شرکت راکت لب ۷ ماهواره […]

شرکت راکت لب بار دیگر از ارسال ۷ ماهواره به مدار بازماند. این شرکت اعلام کرد با به وجود آمدن مشکل در بخش تقویت کننده موشک الکترونیک عملیات ارسال ۷ ماهواره به مدار با شکست روبرو شد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا و به نقل از SAPACE، شرکت راکت لب ۷ ماهواره کوچک را برای قرارگیری در مدار به فضا پرتاب کرد اما ناتوانی در قسمت تقویت کننده دو مرحله ای موشک باعث شد که هیچ کدام از این هفت ماهواره نتوانند در مدار قرار بگیرند.

۷ ماهواره مورد نظر از نوع ماهواره های تصویربرداری بودند که ۵ عدد از آنها مربوط به شرکت پلنت، یک ماهواره مربوط به شرکت کنون الکترونیک (Canon Electronics) و ماهواره دیگر نیز به  اسپیس میژن تعلق داشته است. علت ناتوانی بخش تقویت کننده موشک نیز ایجاد مشکل در بخش سوخت موتور مرحله دوم موشک بوده است که طی آن هر ۷ ماهواره از بین رفتند.

پیتر بک، مدیرعامل شرکت راکت لب بابت شکست در این پروژه در حساب توییتر خود از مردم عذرخواهی کرد. وی همچنین به مردم قول داد مشکل را برطرف کرده و پس از اصلاح آن مجدداً به سکوی پرتاب باز گردد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال