شیشه شکسته دوربین های پیکسل توسط گوگل پذیرفته نمی‌شود

گوگل شکستگی دوربین گوشی های پیکسل را به عنوان گارانتی قبول نمی کند و به تمامی مشتریانی که با این مشکل مواجه شده اند گفته است آسیب های فیزیکی شامل گارانتی نمی شود. به گزارش‌ سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، از حدود یک ماه پیش تاکنون بسیار ی از کاربران گوشی پیکسل ۷ اعلام […]

گوگل شکستگی دوربین گوشی های پیکسل را به عنوان گارانتی قبول نمی کند و به تمامی مشتریانی که با این مشکل مواجه شده اند گفته است آسیب های فیزیکی شامل گارانتی نمی شود.

به گزارش‌ سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، از حدود یک ماه پیش تاکنون بسیار ی از کاربران گوشی پیکسل ۷ اعلام کردند دوربین پشتی گوشی آنها شکسته است. در حالب که تعداد افراد دارای این مشکل رو به افزایش است گوگل اعلام کرد این مشکل به عنوان آسیب فیزیکی شناخته شده و امکان ارائه خدمات گارانتی به مشتریان وجود ندارد.

طبق گزارش گیزموچاینا، کاربران گوشی های پیکسل ۷ و پیکسل ۷ پرو با مشکل عجیب شکستگی دوربین پنل پشتی مواجه شده اند.

گوگل برای رفع این مشکل هیچ بیانیه ای منتشر نکرده است. از طرفی تعداد افرادی که با این مشکل مواجه شده اند نیز افزایش یافته است. با این وجود هنوز گوگل مسئولیت رفع این مشکل را قبول نکرده است.

این کاربران مشکل خود. را در ردیت مطرح کرده اند و بسیاری از آنها در این مورد شکایت داشته اند که تاکنون به هیچ نتیجه ای نرسیده است. در برخی از گزارش های کاربران شرایط پشتیبانی و گارانتی گوگل نیز منتشر شده است. در این شرایط آمده است گوگل در هر شرایطی باید نسبت به معیوب بودن این گوشی ها پاسخگو باشد. اما گوگل در پاسخ به درخواست کاربران گفته است آسیب های فیزیکی تحت پوشش گارانتی این شرکت قرار نمیگیرد.

هنوز دلیل اصلی شکستن دوربین گوشی های پیکسل مشخص نشده است. در برخی از گزارش ها علت این مشکل را قاب فلزی دور ماژول دوربین دانسته اند. به همین دلیل در پیکسل ۶ چنین مشکلی مشاهده نشده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال