بیش از ۵۲ هزار و ۷۵۰ آنتن تلفن همراه در شهرها و جاده‌های کشور

آمارهای رسمی نشان می‌دهد که تا دی‌ماه سال ۱۳۹۴ اپراتورهای تلفن همراه بیش از ۵۲ هزار و ۷۵۰ آنتن تلفن همراه – BTS – در شهرها و جاده‌های کشور نصب کرده‌اند. 24 هزار آنتن BTS متعلق به اپراتور همراه اول است و در میان سیم‌کارت‌های دائمی و اعتباری همراه اول ۶۷ میلیون مشترک و ۴۲ […]

آمارهای رسمی نشان می‌دهد که تا دی‌ماه سال ۱۳۹۴ اپراتورهای تلفن همراه بیش از ۵۲ هزار و ۷۵۰ آنتن تلفن همراه – BTS – در شهرها و جاده‌های کشور نصب کرده‌اند.

24 هزار آنتن BTS متعلق به اپراتور همراه اول است و در میان سیم‌کارت‌های دائمی و اعتباری همراه اول ۶۷ میلیون مشترک و ۴۲ میلیون کاربر اینترنت دارد. علاوه بر این، ضریب نفوذ مشترکان تلفن این اپراتور نیز به ۸۱.۳ درصد رسیده است. این اپراتور همچنین 1239 شهر، 45 هزار روستا و 74 هزار کیلومتر از جاده‌های کشور را تحت پوشش خود قرار داده است.

تعداد سایت BTS نسل دو ایرانسل نیز به 19 هزار سایت می‌رسد و علاوه بر آن شبکه پهن‌باند این اپراتور دارای 7000 سایت همراه و ثابت است. همچنین ایرانسل ۴۵ میلیون مشترک نسل‌های دو، سه و چهار دارد که از این میان ۱۳ میلیون نفر مشترک پهن‌باند هستند. ۲۲.۵ میلیون نفر نیز کل کاربران دیتای همراه این اپراتور را تشکیل می‌دهند. بیش از ۴۲۷ شهر و دهستان و ۵۶ مسیر جاده‌ای در تمامی استان‌های کشور تحت پوشش ۳G ایرانسل قرار دارد و پوشش ۴G این اپراتور هم در سطح بیش از ۸۲ شهر برقرار است. علاوه بر این، تا پایان دی‌ ماه سال گذشته میانگین ترافیک روزانه دیتای ۳G در اپراتور دوم ۱۸۰ ترابایت بوده و این رقم در ۴G به ۲۰ ترابایت می‌رسد. ۲۳ میلیون گوشی هوشمند با سیم‌کارت‌های ایرانسل روزانه حدود ۳۰۰ ترابایت داده همراه مصرف می‌کنند.

تعداد مشترکان رایتل نیز تا دی‌ماه سال قبل به ۴.۳ میلیون نفر رسیده است که از مهرماه سال ۱۳۹۲ با حدود ۳۰۰ هزار مشترک فعالیت خود را آغاز کرده بود. بیش از ۳۳۰ شهر تحت پوشش این اپراتور قرار داشته و ۲۷۵۰ سایت فعال برای این اپراتور به ثبت رسیده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال