باگ موجود در اندروید ۱۱ و اجرا نشدن برخی اپ ها به حالت تمام صفحه

 باگ موجود در اندروید ۱۱ باعث می شود تا برخی اپ ها به طور کامل در صفحه باز نشوند. این اطلاعات توسط برخی کاربران منتشر شده و اعلام شده است که این باگ آزار دهنده از نمایش برخی اپ ‌ها در حالت تمام صفحه جلوگیری می‌کند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، باگ […]

 باگ موجود در اندروید ۱۱ باعث می شود تا برخی اپ ها به طور کامل در صفحه باز نشوند. این اطلاعات توسط برخی کاربران منتشر شده و اعلام شده است که این باگ آزار دهنده از نمایش برخی اپ ‌ها در حالت تمام صفحه جلوگیری می‌کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، باگ موجود در اندروید ۱۱ باعث می شود تا نوار وضعیت و نوار پیمایش روی صفحه مانده و اپلیکیشن به صورت تمام صفحه مشاهده نشود.

کاربرانی که این باگ را گزارش داده اند می گویند این باگ در اپ هایی مانند بازی و یوتیوب بیشتر نشان داده میشود. آنها از زمان نصب نسخه اندروید ۱۱ در برخی اپلیکیشن ها امکان دسترسی به تمام صفحه را نداشته و در این وضعیت نوار پیمایش روی صفحه باقی مانده است.

وجود نوار پیمایش بر روی صفحه در برخی بازی ها باعث شده است تا دسترسی کاربر به برخی المان‌های بازی غیر ممکن شود. این کاربران تا کنون گزارش هایی را برای رفع مشکل به گوگل ارسال کردند. اما تاکنون اقدامی از طرف گوگل انجام نشده است. آنها اعلام کردند در حال حاضر برای رفع این مشکل مجبورند اپلیکیشن را بسته و مجدداً باز کنند. هنوز مشخص نیست چه زمانی گوگل اقدامی برای رفع این مشکل انجام میدهد. این شرکت پیش از این اعلام کرده بود که باگ شناسایی شده مربوط به نسخه جدید اندروید بوده و به توسعه دهندگان ارتباطی ندارد.

 

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال