ساخت دستگاهی که می تواند بی خوابی ناشی از خروپف را درمان کند

محققان نوعی دستگاه برای خروپف شبانه ابداع کردند که با قرار گیری درون دهان می تواند به بی خوابی های ناشی از خرناس کشیدن و یا خروپف افراد پایان دهد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، افرادی که در خواب دچار مشکل خروپف هستند معمولاً با مشکل کم خوابی شبانه و کاهش کیفیت […]

محققان نوعی دستگاه برای خروپف شبانه ابداع کردند که با قرار گیری درون دهان می تواند به بی خوابی های ناشی از خرناس کشیدن و یا خروپف افراد پایان دهد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، افرادی که در خواب دچار مشکل خروپف هستند معمولاً با مشکل کم خوابی شبانه و کاهش کیفیت آن مواجه می‌شوند. حتی این مشکل می‌تواند برای دیگران نیز دردسرساز باشد. این کمبود خواب و یا کاهش کیفیت آن در دراز مدت مشکلات بسیاری را ایجاد خواهد کرد.

 دستگاه ضد خروپف وایتال اسلیپ نوعی دستگاه تنظیم خودکار است که با قرار گیری روی دندانها و باز کردن راههای هوایی به بهبود تنفس در خواب کمک خواهد کرد. تا افراد در حین خواب خروپف نکرده و خواب بهتری داشته باشند. در واقع جریان هوا در مجاری تنفسی در زمان خواب باعث می شود تا کاربر به راحتی استراحت و خواب با کیفیتی نیز داشته باشد. وایتال اسلیپ توسط یک شرکت آمریکایی ساخته شده و در آن از از مواد درجه یک پزشکی و ضد حساسیت استفاده شده است.

 در ساخت آن نیز به حالت خود تطبیقی با قالب دندان های کاربر توجه شده به طوری که هیچ گونه احساس ناراحتی برای فرد ایجاد نخواهد کرد. استفاده از این دستگاه نیز راحت بوده و تنها باید قبل از استفاده آن را در آب داغ قرار داد. در هنگام قرار گیری در دهان نیز با فک و دندان ها سازگار بوده و یک مسیر را برای جریان یافتن هوا ایجاد میکند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال