ساخت دستگاهی که به معاینه بیماران کووید 19 در خانه کمک می‌کند

دستگاه ابداعی محققان دانشگاه MIT به کاربرانش کمک می کند تا در منزل معاینه شوند. این دستگاه از طریق وای فای کنترل می شود و شرایط فرد بیمار در خانه را تحت کنترل قرار می دهد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا و به نقل از TechCrunch، بسیاری از افرادی که به بیماری […]

دستگاه ابداعی محققان دانشگاه MIT به کاربرانش کمک می کند تا در منزل معاینه شوند. این دستگاه از طریق وای فای کنترل می شود و شرایط فرد بیمار در خانه را تحت کنترل قرار می دهد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا و به نقل از TechCrunch، بسیاری از افرادی که به بیماری کووید 19 مبتلا می شوند می توانند دوران بیماری خود را در خانه سپری کنند. در حال حاضر و با توجه به شیوع گسترده این بیماری روش های جدیدی نیز برای تشخیص و درمان آن مورد استفاده قرار می گیرد. بهترین درمان برای کسانی که به این ویروس مبتلا می شوند و همچنین جلوگیری از شیوع بیشتر این بیماری در خانه ماندن است. استفاده از دستگاهی که به بیماران کمک کند تا در دوران بیماری از راه دور توسط پزشکان معاینه شوند، یک ایده بسیار عالی خواهد بود.

به همین منظور محققان دانشگاه MIT دستگاهی با نام امرالد (Emerald) ساخته اند که با کمک سیگنال وای فای  و هوش مصنوعی فرد بیمار را تحت نظر قرار می دهد. این دستگاه کوچک روی دیوار نصب می شود و برای پزشکان نیز امکان معاینه را فراهم می کند. بسیاری از علائم حیاتی بیمار نظیر الگوی خواب و نفس توسط امرالد مورد بررسی قرار می گیرد. کمپانی Heritage Assisted Living که ساخت این دستگاه را برعهده دارد می گوید: افراد مسنی که در معرض خطر قرار دارند و امکان معاینه و بررسی مستقیم برای آنها فراهم نیست می توانند با کمک این دستگاه داده های پزشکی را برای پزشکان ارسال کنند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال