ساخت اپلیکیشنی که می‌تواند نارسایی قلبی را تشخیص دهد

یک استارت آپ اپلیکیشنی را توسعه داده است که می تواند از طریق صدای کاربران نارسایی قلبی را در آنها تشخیص دهد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا و به نقل از News Atlas، اپلیکیشن توسعه یافته توسط این استارت آپ از طریق صدای کاربر و توجه به علائم تنگی نفس بیماری نارسایی […]

یک استارت آپ اپلیکیشنی را توسعه داده است که می تواند از طریق صدای کاربران نارسایی قلبی را در آنها تشخیص دهد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا و به نقل از News Atlas، اپلیکیشن توسعه یافته توسط این استارت آپ از طریق صدای کاربر و توجه به علائم تنگی نفس بیماری نارسایی قلبی را در فرد تشخیص میدهد. یکی از مهمترین علایم نارسایی قلبی در بیماران قلبی تنگی نفس به دلیل تجمع مایعات در ریه ها می باشد. در این استارتاپ با تجزیه و تحلیل صدای کاربر دلیل گرفتگی ریه به دلیل نارسایی قلبی مشخص میشود.

استارتاپ شرکت  Cordio Medicalبه نام Cordio HearO اکنون برای چندین بیمار با نارسایی‌های قلبی و گرفتگی ریه آزمایش شده است. بیماران مورد آزمایش در این اپلیکیشن ۵ جمله از پیش تعیین شده را بیان کرده و ضبط کردند. همچنین مجدداً صدای این بیماران در زمان بهبودی و رفع مشکل انباشتگی مایعات در ریه ضبط شد. این اپلیکیشن توانست وضعیت های مختلف ریه بیمار را به دقت از هم تشخیص دهد. کاربران این اپلیکیشن باید به طور روزانه صدای خود را ضبط کنند تا صدای آنها با صدای اولیه مقایسه شود و در صورت تشخیص وجود مایعات در ریه و تشخیص آن توسط اپلیکیشن به پزشک مراجعه کنند.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال