ساخت دستگاه تنفس مصنوعی با استفاده از کیس کامپیوتر

محققان آمریکایی توانسته اند با کمک کیس کامپیوتر نوعی دستگاه تنفس مصنوعی (ونتیلاتور) بسازند. طراحی این ونتیلاتور بسیار ساده بوده و هزینه ساخت کمتری نیز دارد. نمونه هایی از این ونتیلاتور اکنون در ایتالیا و سوئیس مورد استفاده قرار می گیرد. به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی تکنا و به نقل از Engadget، شرکت آمریکایی مینگیر […]

محققان آمریکایی توانسته اند با کمک کیس کامپیوتر نوعی دستگاه تنفس مصنوعی (ونتیلاتور) بسازند. طراحی این ونتیلاتور بسیار ساده بوده و هزینه ساخت کمتری نیز دارد. نمونه هایی از این ونتیلاتور اکنون در ایتالیا و سوئیس مورد استفاده قرار می گیرد.

به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی تکنا و به نقل از Engadget، شرکت آمریکایی مینگیر (Maingear) یکی از شرکت هایی است که توانسته با کمک کیس کامپیوتر نوعی ونتیلاتور ساخته که LIV نام دارد. این دستگاه از روی نوعی پلتفرم ساخته شده که روش کار با آن بسیار راحت بوده و انتقال اکسیژن به بیمار با سرعت بیشتری انجام میگیرد. هزینه ساخت این ونتیلاتور تا یک چهارم هزینه ساخت انواع دیگر است و اجزای سازنده آن نیز به سادگی در دسترس قرار دارد.

مینگیر می گوید این ونتیلاتور با تمام تجهیزات ساده ای که برای ساخت استفاده میکند باز هم پرهزینه محسوب می شود. اما برای بیمارستان هایی که با کمبود دستگاه مواجه هستند می تواند مفید باشد. این دستگاه با دریافت مجوز از سازمان غذا و داروی آمریکا کار خود را شروع خواهد کرد. پس از آن نیز می تواند در کل آمریکا و یا در سطح بین المللی مورد استفاده قرار بگیرد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال