ساخت اولین گوشی هوشمند ضد باکتری در جهان

شرکت بولیت نوعی گوشی هوشمند ضدباکتری طراحی کرده که به کمک آن می توان از گسترش میکروب جلوگیری کرد. این گوشی به نوعی مقاوم و همه کاره بوده و مدل های مختلف آن تا سال ۲۰۲۱ به بازار عرضه خواهد شد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گوشی کت اس ۴۲(Cat S۴۲) شرکت […]

شرکت بولیت نوعی گوشی هوشمند ضدباکتری طراحی کرده که به کمک آن می توان از گسترش میکروب جلوگیری کرد. این گوشی به نوعی مقاوم و همه کاره بوده و مدل های مختلف آن تا سال ۲۰۲۱ به بازار عرضه خواهد شد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گوشی کت اس ۴۲(Cat S۴۲) شرکت بولیت (Bullitt) یک گوشی هوشمند پیشرفته و مقاوم است که به فناوری ضد میکروبی بایومستر مجهز شده است. این شرکت اعلام کرده قصد دارد تا ویژگی ضد میکروبی را در سایر گوشی‌های هوشمند این شرکت از جمله کاترپیلار و کت اس ۵۲ و۶۰ نیز اضافه کند. گوشی کت اس ۶۰ این شرکت یک گوشی هوشمند با قابلیت تصویربرداری حرارتی است.

در ساخت گوشی جدید ضد میکروبی ساخته شده توسط بولیت از یون های نقره استفاده شده که می‌تواند در مقابل باکتری مقاوم باشد. سازندگان این گوشی اعلام کردند امکان خنثی کردن ویروس یا باکتری به طور ۱۰۰ درصد توسط این گوشی امکان پذیر نیست اما می‌توان از تکثیر و گسترش آنها جلوگیری کرد.

شرکت بولیت مدعی شده است ماده ضد میکروبی فعال در ساخت این گوشی به نام بایومستر قادر است تا ۸۰ درصد باکتری‌ها را در عرض ۱۵ دقیقه و ۹۹ درصد آنها را در عرض ۲۴ ساعت از بین ببرد. این گوشی به گونه ای مقاوم ساخته شده است که ضد آب بوده و می‌توان آن را با آب و صابون و یا ضدعفونی کننده‌ها شست. پیتر کانینگام، معاون شرکت بولیت در مورد ساخت این گوشی گفته است این گوشی مخصوص کسانی است که در مراکز بهداشتی و درمانی کار می کنند و می بایست گوشی خود را همیشه تمیز نگه دارند. گوشی کت اس 42 به گوریلا گلس و استیل ضدزنگ مجهز بوده که می‌تواند در مقابل نوسانات شدید دما و همچنین گرد و غبار بسیار مقاوم باشد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال