ساخت اولین گوشی هوشمند دنیا با دوربین سلفی زیر نمایشگر

شرکت ZTE به زودی گوشی جدید هوشمند خود را به همراه دوربین سلفی زیر نمایشگر به بازار عرضه خواهد کرد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، در میان شرکت‌های سازنده گوشی هوشمند رقابت شدیدی برای عرضه گوشی‌هایی با دوربین سلفی زیر نمایشگر وجود دارد. به تازگی شرکت  ZTE اعلام کرده است گوشی هوشمند […]

شرکت ZTE به زودی گوشی جدید هوشمند خود را به همراه دوربین سلفی زیر نمایشگر به بازار عرضه خواهد کرد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، در میان شرکت‌های سازنده گوشی هوشمند رقابت شدیدی برای عرضه گوشی‌هایی با دوربین سلفی زیر نمایشگر وجود دارد. به تازگی شرکت  ZTE اعلام کرده است گوشی هوشمند جدید خود به نام Axon 20 G5 را به بازار عرضه خواهد کرد که از یک دوربین سلفی زیر نمایشگر بهره برده است.

گوشی Axon 20 G5 یک نمایشگر ۶.۹ اینچی با رزولوشن +FHD خواهد داشت و صفحه نمایشگر آن به طور کامل و یکدست بدون نوار دوربین سلفی عرضه خواهد شد. پیش از این تمامی گوشی های تمام صفحه از دوربین های سلفی پاپ آپ بهره مند بودند. بدین ترتیب که دوربین سلفی از بالای گوشی برای عملیات عکسبرداری یا فیلمبرداری بیرون آمده و دوباره در محل خود قرار می گیرد. در حال حاضر شرکت ZTE اولین شرکت تولید کننده تلفن همراه هوشمند دوربین زیر نمایشگر خواهد بود که تولید آن را به مرحله انبوه رسانده است.

هنوز مشخصات دقیق از گوشی جدید ZTE منتشر نشده اما دوربین سلفی این گوشی ۳۲ مگاپیکسل و دوربین اصلی آن نیز ۶۴ مگاپیکسل با لنز اولترا واید خواهد بود. این گوشی اوایل ماه سپتامبر به بازار عرضه می‌شود و با توجه به فناوری قرارگیری دوربین زیر نمایشگر احتمالا با استقبال کاربران مواجه خواهد شد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال