بانجی: سال 2017 زمان عرضه‌ی رسمی بازی Destiny 2 خواهد بود

اوایل سال جاری بود که شرکت اکتیویژن به صورت رسمی اطلاعاتی در مورد توسعه نسخه‌ای جدید از بازی Destiny را اعلام کرد. حال پس از گذشت چند ماه، توسعه‌دهندگان این بازی در شرکت بانجی، به صورت رسمی از عرضه شدن نسخه‌ی دوم این بازی در سال 2017 خبر دادند. همچنین این اطلاعات که از مجله‌ی […]

اوایل سال جاری بود که شرکت اکتیویژن به صورت رسمی اطلاعاتی در مورد توسعه نسخه‌ای جدید از بازی Destiny را اعلام کرد. حال پس از گذشت چند ماه، توسعه‌دهندگان این بازی در شرکت بانجی، به صورت رسمی از عرضه شدن نسخه‌ی دوم این بازی در سال 2017 خبر دادند.

همچنین این اطلاعات که از مجله‌ی Edge و توسط یکی از کاربران رِدیت استخراج شده، نشان می‌دهد که آقای Luke Smith به عنوان مدیر ارشد تیم توسعه‌دهنده فعالیت خواهد داشت که این موضوع می‌تواند خبر بسیار خوبی برای علاقه‌مندان به این بازی باشد. اما چیزی که باعث شده تا آقای اسمیت بتواند با این عنوان در نسخه‌ی دوم این بازی حضور داشته باشد، موفقیت‌های بسیار خوبی که اکتیویژن از عرضه کردن بسته‌های الحاقی این بازی به همراه آقای اسمیت به دست آورده بود، می‌باشد. وی علاوه بر توانایی در توسعه این بازی به بهترین شکل ممکن، از تمامی پتانسیل آن نیز آگاه بوده و بدون شک می‌تواند عنوانی بهتر از قبل را پیش روی کاربران قرار دهد.

اگر از علاقه‌مندان به بازی‌های رایانه‌ای باشید، بدون شک نام بازی Destiny را شنیده‌اید. این بازی در سال 2014 برای کنسول‌های نسل هفتم و هشتم عرضه شد و بر خلاف انتظارات فراوان، برای کامپیوترهای شخصی پورت نشد. همچنین این بازی به عنوان یکی از پر‌خرج‌ترین بازی‌های تاریخ و همینطور پر هزینه‌ترین بازی تاریخ اکتیویژن با سرمایه‌ی بیش 1 میلیارد دلار توسعه داده شد که البته سود بسیار زیادی را نیز برای سازندگان به همراه داشت. به همین جهت نباید تصور کنید که با عنوانی نه چندان معروف روبه‌رو هستید.

متاسفانه هنوز زمان عرضه این بازی به صورت دقیق مشخص نشده و احتمالا در تعطیلات سال نو میلادی، شاهد انتشار اطلاعات بیشتری در مورد این بازی باشیم.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال