کسب و کارها می‌توانند به کمک مایکروسافت چت بات‌های سفارشی ChatGPT داشته باشند

طبق ادعای یک منبع آگاه مایکروسافت قصد دارد با استفاده از یک فناوری جدید به کسب و کارها در داشتن چت بات ChatGPT مخصوص به خود کمک کند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، در صورتی که کسب و کارها به چت بات مخصوص به خود نیاز داشته باشند مایکروسافت می تواند آن […]

طبق ادعای یک منبع آگاه مایکروسافت قصد دارد با استفاده از یک فناوری جدید به کسب و کارها در داشتن چت بات ChatGPT مخصوص به خود کمک کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، در صورتی که کسب و کارها به چت بات مخصوص به خود نیاز داشته باشند مایکروسافت می تواند آن را در اختیار شرکت ها قرار دهد. بدین ترتیب بدون دیده شدن نام مایکروسافت یا OpenAI در این چت بات ها،هوشمثنوعی مورد نظر طبق خواسته شرکت ها عمل خواهد کرد.

طبق گزارش خبرگزاری CNBC، منابع آگاه آن از نسخه های سفارشی ChatGPT توسط مایکروسافت خبر داد. با قرارگیری نسخه های سفارشی، شرکت ها، مدارس و دولت ها می توانند چت بات مخصوص به خود داشته باشند.

به گفته این منبع، مایکروسافت قصد دارد در آینده به مشتریان کمک کند تا چت بات های جدید داشته باشند یا چت بات های قبلی خود را بهینه سازی کنند. به عنوان مثال مشتریانی با زمینه کاری خدمات پشتیبانی می توانند از این سرویس استفاده کنند.

در حال حاضر هوش مصنوعی ChatGPT امکان دسترسی به اطلاعات بعد از سال ۲۰۲۱ را ندارد زیرا در این باره آموزش ندیده است. اما به گفته منبع آگاه، مایکروسافت چت بات های سفارشی را به صورت به روز به آنها اختصاص می دهد.

شب گذشته مایکروسافت از نسخه جدید موتور جستجوی بینگ و مرورگر اج رونمایی کرد که در آنها از نسخه ارتقا یافته ChatGPT استفاده شده است. در زمان استفاده از این سرویس منبع اطلاعات ارائه شده در پایین جواب ها نمایش داده می شود. نسخه های سفارشی نیز در آینده به این ویژگی مجهز خواهند بود. البته چت بات ChatGPT در حال حاضر فاقد این ویژگی است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال