کسب و کارهای استفاده کننده از توییتر اطلاعات تماس را در پروفایل نمایش میدهند

قابلیت جدید توییتر به نام Location Spotlight به کسب و کارها کمک می کند تا بتوانند اطلاعات تماس خود را در پروفایل قرار دهند. این ویژگی مخصوص کسب و کارها طراحی شده است که طی آن برخی جزئیات مانند موقعیت مکانی، اطلاعات تماس و ساعت کاری در پروفایل قابل نمایش خواهد بود.  به گزارش سرویس […]

قابلیت جدید توییتر به نام Location Spotlight به کسب و کارها کمک می کند تا بتوانند اطلاعات تماس خود را در پروفایل قرار دهند. این ویژگی مخصوص کسب و کارها طراحی شده است که طی آن برخی جزئیات مانند موقعیت مکانی، اطلاعات تماس و ساعت کاری در پروفایل قابل نمایش خواهد بود.

 به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، ویژگی جدید توییتر با نام Location Spotlight ویژه کسب و کارها رونمایی شد. طبق گفته توییتر در وب سایت خود این ویژگی به دیگر کاربران کمک می کند تا زمان بازدید از پروفایل یک کسب و کار به اطلاعات جدید در مورد آنها دست پیدا کنند. به عنوان مثال گزینه هایی مانند موقعیت مکانی، اطلاعات تماس و ساعات کاری در پروفایل قابل مشاهده است. زمانی که کاربر روی این قسمت ضربه بزند امکان دسترسی به مسیر فروشگاه از طریق برنامه های نقشه مانند گوگل مپس فراهم خواهد شد.

 همچنین کسب و کارها می توانند با یک شماره تلفن یا لینک برای ارسال ایمیل به مشتریان خود ارتباط بیشتری برقرار کنند. به عبارتی این ویژگی همانند کارت های اطلاعات کسب و کار در موتور جستجو و نقشه گوگل است که در آن اطلاعاتی همانند مکان، وبسایت و ساعات کاری نمایش داده میشود. این ویژگی به صورت آزمایشی در برخی مناطق قابل استفاده است و احتمالاً برای تمام کاربران نیز ارائه خواهد شد. جین منچون وونگ از محققان شناخته شده در زمینه اپلیکیشن ها با انتشار تصویری در مورد توییتر و تنظیمات مربوط به اشتراک گذاری داده های موقعیت مکانی اعمال تغییراتی را از طریق این اپلیکیشن اعلام کرده بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال