گوشت گوساله را ارزان‌تر از همه‌جا بخرید

گوشت در بیشتر غذاهای ایرانی استفاده می‌شود. برای پختن انواع خورش، آبگوشت و کباب، به گوشت باکیفیت و مرغوب نیاز داریم. گوشت گوساله و مرغ ویژگی‌های خاصی دارند که بیشتر مورد توجه خریداران قرار گرفته‌اند؛ اما آیا می‌توان به هر فروشنده‌ای برای خرید اطمینان کرد؟ چگونه گوشت مناسب را انتخاب کنیم؟ و این‌که گوشت را […]

گوشت در بیشتر غذاهای ایرانی استفاده می‌شود. برای پختن انواع خورش، آبگوشت و کباب، به گوشت باکیفیت و مرغوب نیاز داریم. گوشت گوساله و مرغ ویژگی‌های خاصی دارند که بیشتر مورد توجه خریداران قرار گرفته‌اند؛ اما آیا می‌توان به هر فروشنده‌ای برای خرید اطمینان کرد؟ چگونه گوشت مناسب را انتخاب کنیم؟ و این‌که گوشت را از کجا بخریم تا خیالمان بابت کیفیت و قیمت آن راحت باشد؟ برای رسیدن به پاسخ سوالات بالا، مطلب زیر را با دقت بخوانید.

فواید گوشت گوساله چیست؟

گوشت قرمز همیشه بخشی از خرید خانواده‌ها را به خود اختصاص داده است. اگرچه در سال‌های اخیر قیمت این خوراکی به‌شدت افزایش ‌یافته است، اما همچنان گوشت قرمز طرفداران زیادی دارد. در بین انواع گوشت قرمز، گوشت گوساله به دلیل بافت نرم و لطیف خود، از پرمصرف‌ترین انواع گوشت به‌حساب می‌آید.

قیمت مرغ کاملگوشت گوساله مقدار زیادی پروتئین و ویتامین را در خود جای ‌داده است. متخصصان تغذیه خوردن گوشت گوساله را به افرادی که در سن رشد هستند، توصیه می‌کنند. مصرف به‌اندازه‌ این گوشت، به سلامت بدن و افزایش قدرت بدنی کمک زیادی می‌کند. این فواید تنها بخشی از فواید گوشت گوساله است که در ادامه به دیگر فواید آن هم اشاره می‌کنیم.

·      کلسترول را بهبود می‌بخشد

برخلاف باورهای نادرست، گوشت گوساله به تقویت قلب کمک می‌کند و از طرفی سطح کلسترول را در بدن بهبود می‌بخشد.

·      عملکرد مغز را تقویت می‌کند

گوشت گوساله منبع عالی ویتامین B12 است. ویتامین B12 در تقویت عملکرد مغز نقش مهمی دارد. اگر به دنبال بهبود عملکرد مغز خود هستید، گوشت گوساله را در رژیم غذایی‌تان قرار دهید.

·      کاهش فشار خون

خوراکی‌هایی که حاوی پتاسیم باشند به کنترل فشار خون کمک می‌کنند. گوشت گوساله سرشار از پتاسیم است و به کاهش فشار خون کمک می‌کند.

خرید راسته گوساله

 گوشت گوساله طبع سردی دارد؛ اما به دلیل داشتن چربی کم‌تر نسبت به گوشت گوسفند، این گوشت همیشه محبوب بوده است. گوشت گوساله به بخش‌های مختلفی تقسیم می‌شود که یکی از مهم‌ترین آن‌ها گوشت راسته یا گوشت کمر گوساله است. گوشت راسته، به گوشت دو طرف ستون فقرات گوساله گفته‌ می‌شود که بهترین نوع گوشت برای پختن انواع کباب است.

گوشت گوساله را باید از مراکز مطمئن بخرید تا در مورد سلامت آن مطمئن باشید. اگر می‌‌خواهید خیالتان بابت کیفیت گوشتی که خریداری می‌کنید راحت باشد، به سراغ سوپرمارکت اینترنتی اسنپ مارکت بروید.

اسنپ مارکتاسنپ مارکت مرغوب‌ترین گوشت‌ها را برای خرید در اختیار شما قرار می‌دهد تا در کم‌تر از 5 دقیقه با خرید آنلاین، به‌راحتی سالم‌ترین گوشت گوساله را برای خرید انتخاب کنید. گوشت گوساله در اسنپ مارکت در بسته‌های 500 گرمی موجود است که در کنار بسته‌بندی بهداشتی مناسب، از کیفیت و تخفیف خوبی برخوردار است.

گوشت مرغ قیمت ‌مناسب!

گوشت مرغ به‌عنوان یکی از پرمصرف‌ترین مواد غذایی در سراسر جهان شناخته می‌شود. گوشت مرغ ارزش غذایی بالایی برای سلامت انسان دارد. این گوشت پروتئین بالایی دارد و سرشار از ویتامین‌ها و مواد معدنی است. این خوراکی خوشمزه به کنترل فشار خون، کاهش وزن و کاهش خطر سرطان کمک می‌کند.

گوشت مرغ باید در بسته‌های بهداشتی قرار گیرد تا بتوان سلامت آن را تضمین کرد. در سایت اسنپ مارکت گوشت مرغ به شکل‌های مختلف و با بسته‌بندهای بهداشتی وجود دارد که نگرانی شما را بایت کیفیت و سلامت محصول برطرف می‌کند. برای خرید گوشت مرغ کافی‌ست به اسنپ مارکت سر بزنید تا با قیمت‌های مناسب، گوشت مورد نیاز خود را تامین کنید.

سوپرمارکت اینترنتی

تا چند سال قبل در هر محله یک بقالی وجود داشت و افراد محله نیازهای روزانه خود را از آن‌جا تامین می‌کردند. کم‌کم فروشگاه‌های زنجیره‌ای بزرگ جای بقالی‌های کوچک و باصفا را گرفتند؛ اما در سال‌های اخیر سوپرمارکت‌های اینترنتی ابزاری شده‌اند تا بتوانید خرید خود را به‌راحتی انجام دهید.

در سوپرمارکت‌ اینترنتی اسنپ مارکت، تمام آن‌چه که نیاز داشته باشید، موجود است؛ از شیر مرغ تا جون آدمیزاد در این فروشگاه آنلاین پیدا می‌شود. سوپرمارکت اینترنتی اسنپ مارکت نسبت به رقبای خود برترهای زیادی دارد که به چند مورد از آن‌ها اشاره می‌کنیم.

·      تخفیف روی محصولات

اسنپ مارکت در تمام طول سال، روی بسیاری از محصولات خود تخفیف‌های شگفت‌انگیزی قرار می‌دهد. درصد این تخفیف‌ها متفاوت است. اگر قیمت برخی از کالاها برای شما آن‌قدر بالاست که نمی‌توانید آن‌ها را بخرید، اسنپ مارکت به فکر رفاه شماست و با ارائه تخفیف‌های متنوع می‌توانید محصولات را ارزان‌تر از همه‌جا تهیه کنید.

سه‌شنبه‌های پرتخفیف و حراج‌های اول ماه اسنپ مارکت، دو مزیت دیگر این سوپرمارکت اینترنتی به‌حساب می‌آید. روزهای سه‌شنبه، این سایت روی برخی از محصولات خود تا 50 درصد تخفیف اعمال می‌کند و در حراج‌های اول ماه می‌توانید نیازهای ماهانه خود را تا 70 درصد ارزان‌تر تهیه کنید.

·      ارسال رایگان

اگر برای اولین بار از اسنپ مارکت خرید کنید یا این‌که ارزش خرید شما بیش از 170 هزار تومان باشد، ارسال محصولات خریداری‌شده برای شما به‌صورت رایگان خواهد بود و لازم نیست مبلغی را برای ارسال کالاها پرداخت کنید. فراموش نکنید که می‌توانید زمان ارسال کالاها را خودتان تعیین کنید.

·      کیفیت بالا و تنوع محصولات

اگر قرار باشد یک فروشگاه اینترنتی را برای خرید انتخاب کنید، باید به تنوع بالای محصولات آن توجه داشته باشید. تنوع زیاد کالاهای موجود در اسنپ مارکت به شما کمک می‌کند تا بتوانید به‌راحتی کالا‌های مختلف را با یکدیگر مقایسه کنید و محصول مورد نظرتان را بهتر بخرید. اسنپ مارکت تنوع بالایی از محصولات را در خود جای ‌داده است؛ از طرفی این کالاها از بهترین کیفیت برخوردار هستند تا خیال مشتری بابت خرید آن آسوده باشد.

گوشت به‌عنوان یک ماده غذایی که فواید زیادی دارد باید در رژیم غذایی هر انسان سالمی قرار گیرد. هنگام خرید گوشت گوساله یا مرغ توجه به تازه‌بودن گوشت بسیار اهمیت دارد. گوشت‌های موجود در اسنپ مارکت علاوه‌بر بهداشتی‌بودن، کیفیت بالایی دارند و با اعمال تخفیف‌های مختلف، ارزان‌تر از همه‌جا به دست شما می‌رسند.