با اصلاح قانون اپ استور امکان اجرای سرویس های استریم بازی روی iOS فراهم شد

اپل با اصلاح دستورالعمل های مربوط به اپ استور امکان اجرای سرویس‌های استریم بازی مانند گوگل استادیا، xCloud، مایکروسافت و … بر روی سیستم عامل iOS امکان پذیر شد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، هم اکنون کاربران با دانلود جداگانه هر کدام از بازی ها از اپ استور قادرند این سرویس ها […]

اپل با اصلاح دستورالعمل های مربوط به اپ استور امکان اجرای سرویس‌های استریم بازی مانند گوگل استادیا، xCloud، مایکروسافت و … بر روی سیستم عامل iOS امکان پذیر شد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، هم اکنون کاربران با دانلود جداگانه هر کدام از بازی ها از اپ استور قادرند این سرویس ها را روی دستگاه‌هایی با سیستم عامل iOS اجرا کنند. طبق قوانین جدید اپ استور، بازی های موجود در سرویس های اشتراکی استریم بازی باید به طور جدا دانلود شوند. این سرویس ها نیز با طراحی مجدد از ضرر کاربران و پرداخت دوباره هزینه توسط مشترک جلوگیری  خواهند کرد.

ممکن است سرویس های استریم بازی یک اپ کاتالوگ طراحی و منتشر کنند که در آن سرویس و پیدا کردن بازی در اپ استور به راحتی انجام گیرد و همه این امکانات نیز درصورت پایبندی به پرداخت هزینه در برنامه و ورود به بازی با حساب اپل است. همچنین کلیه بازی ها و یا خود اپ کاتالوگ نیز باید به عنوان یک محصول جدا در اپ استور ثبت و لینک شوند.

شکایت اپیک گیمز و همچنین انتقادهای فراوان به سیاست های موجود در اپ استور باعث شده است تا اپل تصمیمات جدیدی را برای اپ استور بگیرد. در تمامی مراحل نیز مایکروسافت و فیسبوک از منتقدان قوانین اپل پشتیبانی کردند. اپل ماه پیش اعلام کرده بود کلیه بازی ها باید به طور جداگانه تایید و بررسی شوند. با این حال هم اکنون کلیه استریم های بازی بر روی دستگاه های iOS قابل اجرا هستند.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال