با صدور مجوز؛ بزرگترین موشک جهان در تاریخ ۱۷ آوریل پرتاب می‌شود

سرانجام اداره هوانوردی فدرال محور لازم برای پرتاب فضاپیمای استارشیپ متعلق به شرکت فضایی اسپیس ایکس را صادر کرد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اولین پرواز مداری استارشیپ برای تاریخ ۱۷ آوریل تعیین شد. این تاریخ بطور رسمی اعلام شد و محور رسمی پرتاب نیز توسط اداره هوانوردی فدرال مشخص شده است. […]

سرانجام اداره هوانوردی فدرال محور لازم برای پرتاب فضاپیمای استارشیپ متعلق به شرکت فضایی اسپیس ایکس را صادر کرد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اولین پرواز مداری استارشیپ برای تاریخ ۱۷ آوریل تعیین شد. این تاریخ بطور رسمی اعلام شد و محور رسمی پرتاب نیز توسط اداره هوانوردی فدرال مشخص شده است.

با توجه به تاریخ تعیین شده اولین مأموریت آزمایشی مداری موشک عظیم استارشیپ در روز دوشنبه ۱۷ آوریل (۲۸ فروردین) انجام خواهد شد. پیش از این اسپیس ایکس نیز تاریخ ۱۷ آپریل را برای پرتاب آزمایشی خود انتخاب کرده بود. البته تاریخ قبلی بطور آزمایشی اعلام شده بود و در آن زمان هنوز مجوز اداره فدرال صادر نشده بود.

در نهایت نیز این اداره بررسی ۵۰۰ روزه خود را به پایان رساند و مجور مورد نظر را صادر کرد. پی از آن اسپیس ایکس در توییتر اعلام کرد روز دوشنبه انجام هدف در زودترین حالت انجام میشود. آزمایش پرواز موشک استارشیپ و پیشران سوپر هوی بصورت یکپارچه از پایگاه فضایی تگزاس انجام خواهد شد. این پرتاب در ساعت ۸ صبح انجام خواهد شد و زمان آن ۱۵۰ دقیقه خواهد بود.

موشک غول پیکر استارشیپ دارای یک پیشران قدرتمند مرحله اول به نام سوپرهوی و یک فضاپیمای ۵۰ متری تشکیل شده که هر دوی آنها قرار است بصورت استفاده مجدد باشند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال