در اپل واچ آینده از باتری برای ارائه بازخورد لمسی استفاده می شود

اپل قصد دارد با حذف موتور هپتیک اختصاصی تنها با حرکت دادن باتری در اپل واچ ویبره مورد نظر خود را ایجاد کند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اپل با هدف کاهش ضخامت اپل واچ روش های مختلفی را در پیش گرفته است. یکی از آنها حذف موتور الکتریکی اختصاصی خود است. […]

اپل قصد دارد با حذف موتور هپتیک اختصاصی تنها با حرکت دادن باتری در اپل واچ ویبره مورد نظر خود را ایجاد کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اپل با هدف کاهش ضخامت اپل واچ روش های مختلفی را در پیش گرفته است. یکی از آنها حذف موتور الکتریکی اختصاصی خود است. به این ترتیب این شرکت تنها با تکان دادن باتری برای ایجاد بازخورد لمسی دیگر به موتور هپتیک نیاز نخواهد داشت و همچنین فضای بیشتری نیز برای دیگر قطعات به وجود می آید.

 طبق گزارش منتشر شده توسط وبسایت اپل اینسایدر پتنت جدید ثبت شده توسط اپل نشان می دهد یکی دیگر از وظایف باتری در اپل واچ تکان دادن به منظور ایجاد ویبره و بازخورد لمسی خواهد بود. همچنین اپل قصد دارد موتور اپتیک را به بند اپل واچ منتقل و با ایجاد تغییرات در سیم پیچ شارژر از این دستگاه برای کار مشابه استفاده کند. در توضیحات پتنت اخیرر اپل آمده است: تغییرات ایجاد شده در این پتنت و ایجاد حرکت در ازای باتری می توان حرکاتی مانند ویبره را ایجاد کرد. بدن ترتیب این ضربان های تولید شده عملکردی همانند موتور خواهد داشت. این توضیحات نشان می دهد باتری جدید باید به صورت الکتریکی به نمایشگر متصل شود تا بتواند ضربه آنها را به سطح خروجی منتقل کند. همچنین یک مجموعه سیم پیچی برای انتقال این ضربان ها به صفحه نمایش اضافه میشود.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال