تا پایان سال برنامه‌های جایگزین گوگل در هواوی رونمایی خواهند شد

با توجه به تحریم های آمریکا علیه شرکت هواوی، این شرکت تمام تلاش خود را برای جایگزینی برنامه های کلیدی گوگل انجام داده است. هواوی برای این کار همکاری با توسعه دهندگان هندی را آغاز کرده و به زودی برنامه های جایگزین گوگل را معرفی خواهد کرد. به گزارش سرویس اخبار فناوری تک‌نیوز و به […]

با توجه به تحریم های آمریکا علیه شرکت هواوی، این شرکت تمام تلاش خود را برای جایگزینی برنامه های کلیدی گوگل انجام داده است. هواوی برای این کار همکاری با توسعه دهندگان هندی را آغاز کرده و به زودی برنامه های جایگزین گوگل را معرفی خواهد کرد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری تک‌نیوز و به نقل از GSMArena، هواوی پس از اعمال تحریم های آمریکا و منع استفاده از گوگل پلی استور، گوشی های خود را بدون سرویس های گوگل به بازار عرضه کرد. پس از آن تلاش خود را برای یافتن جایگزینی انحصاری آغاز کرد. هواوی اپ گالری را منتشر کرد اما تعداد برنامه های کاربردی آن ناچیز بوده است. به همین دلیل هواوی با سازندگان هندی مشارکت کرده و آنها را ترغیب به توسعه برنامه هایشان در اپ گالری کرده است.

مدیر عامل هواوی در راستای اعلام برنامه های جایگزین افزود: بسیاری از برنامه ها از جمله اپ‌های ناوبری، پرداخت، بازی و پیام‌رسانی آماده انتشار هستند. اما ما باید جایگزینی برای برنامه‌های یوتیوب، جیمیل، گوگل پلی گیمز، گوگل مپس و پلی استور نیز تهیه کنیم. شرکت آنر که بعنوان زیر مجموعه هواوی فعالیت میکند تاکنون با توسعه دهندگان 150 برنامه برتر هندی مذاکره کرده است. هواوی برای این کار بودجه‌ای یک میلیارد دلاری تخصیص داده است.

البته کمپانی آنر با وارد شدن به بازار هند و تصاحب نزدیک به ده درصد از این بازار تلاش دارد تا دستگاه‌های هوشمند صوتی، تلویزیون و گجت‌های IoT را نیز به این بازار عرضه کند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال