فناوری های مرکز نوآوری C-Lab زیر نظر سامسونگ معرفی شدند (CES 2021)

سامسونگ در نمایشگاه CES 2021 امسال فناوری های مربوط به مرکز نوآوری C-Lab را به نمایش گذاشته است. این مرکز نوآوری زیر نظر سامسونگ و از تعدادی استارتاپ فناوری تشکیل شده است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، سامسونگ طی حضور در نمایشگاه CES 2021 از چند فناوری مربوط به مرکز نوآوری C-Lab […]

سامسونگ در نمایشگاه CES 2021 امسال فناوری های مربوط به مرکز نوآوری C-Lab را به نمایش گذاشته است. این مرکز نوآوری زیر نظر سامسونگ و از تعدادی استارتاپ فناوری تشکیل شده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، سامسونگ طی حضور در نمایشگاه CES 2021 از چند فناوری مربوط به مرکز نوآوری C-Lab رونمایی کرد. چهار پروژه اصلی مربوط به مرکز Inside C-Lab در زمینه فناوری های روز دنیا بوده است. این مرکز زیر نظر سامسونگ و با هدف حمایت از استارتاپ های خلاق تشکیل شده است.

Inside C-Lab در سال ۲۰۱۲ توسط سامسونگ تاسیس شد. این مرکز قرار است ایده های مربوط به نوآوری و خلاقیت را در بین کارمندان افزایش دهد. یکی از چهار پروژه معرفی شده این مرکز نوآوری مربوط به برنامه EZCal است. EZCal نوعی اپلیکیشن است که می تواند عملیات کالیبره کردن کیفیت تصاویر تلویزیون های سامسونگ را به صورت خودکار انجام دهد. پروژه دیگر مربوط به نوعی دستگاه قابل حمل به نام Air Pocket بوده که قادر است اکسیژن را ذخیره کرده تا در مواقع لزوم استفاده کرد.

 پروژه دیگر مرکز نوآوری Inside C-Lab مربوط به دستگاه Scan&Dive است که با استفاده از هوش مصنوعی قادر است پارچه را اسکن کرده و با استفاده از بررسی های اسکن مربوطه راهنمایی های لازم را برای استفاده بهتر از آن انجام دهد. پروژه آخر نیز مربوط به سرویس Food&Sommelier است که می‌تواند به کاربر در انتخاب ترکیب بهتر غذا و نوشیدنی کمک کند.

مرکز نوآوری C-Lab بخش دیگری به نام C-Lab Outside دارد که در سال ۲۰۱۸ راه اندازی شده و وظیفه آن نیز شتابدهی به پروژه های مربوط به استارت آپ ها است. پروژه های مربوط به این مرکز نوآوری با همکاری دو موسسه Daegu و Gyeong-buk انجام می گیرد. C-Lab Outside نیز پروژه های جدیدی را در نمایشگاه CES 2021 رونمایی کرده است.

 از ایده های این استارتاپ ها می توان به ایده استفاده از هوش مصنوعی برای پنهان کردن اطلاعات و یا استفاده از اسکن سه بعدی برای ساخت آواتار نام برد. یکی از استارتاپ های این زیر مجموعه نوعی دستگاه برای تعیین میزان رشد کودک عرضه کرده است.

 سامسونگ در پایان اعلام کرده سه استارتاپ از مرکز نوآوری Inside C-Lab توانستند نشان افتخار نمایشگاه CES 2021 را دریافت کنند. همچنین سامسونگ اعلام کرده حمایت های چندین ساله خود را برای رشد این ایده ها انجام داده است. به عنوان مثال استارتاپ Inside C-Lab یکی دیگر از استارتاپ های خلاقی است که تحت حمایت سامسونگ بوده و در نمایشگاه CES 2021 نیز حضور داشتند. این استارتاپ توانسته بود دستگاهی برای تولید نور مصنوعی خورشید بسازد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال