تریلر بازی Call Of Duty: Infinite Warfare دو میلیون دیسلایک در یوتیوب دریافت کرد!

چند هفته قبل، شرکت Activision به صورت رسمی خبر عرضه‎ی آخرین عنوان از سری بازی‎های ندای وظیفه را با اسم Call Of Duty: Infinite Warfare منتشر کرد. محبوبیت سری بازی‎های ندای وظیفه بر هیچ‎کس پوشیده نیست ولی به نظر می‎رسد که افراد زیادی از تریلر این بازی خوششان نیامده است چون این تریلر در سایت […]

چند هفته قبل، شرکت Activision به صورت رسمی خبر عرضه‎ی آخرین عنوان از سری بازی‎های ندای وظیفه را با اسم Call Of Duty: Infinite Warfare منتشر کرد. محبوبیت سری بازی‎های ندای وظیفه بر هیچ‎کس پوشیده نیست ولی به نظر می‎رسد که افراد زیادی از تریلر این بازی خوششان نیامده است چون این تریلر در سایت یو‎‌تیوب بیش از 2 میلیون دیسلایک دریافت کرده است.

زیاد بودن این تعداد دیسلایک کاملا مشخص است ولی ظاهرا عنوان غیر‎محبوب‎ترین ویدیو در یوتیوب را هنوز کسب نکرده است. در حقیقت، آمار به دست آمده باعث قرار دادن این تریلر در رتبه‎ی 4 شده به طوری که ویدیو کلیپ آهنگ Friday ربکا بلک با در اختیار داشتن 2.07 میلیون دیسلایک در رتبه‎ی دوم و ویدیو کلیپ آهنگ Baby جاستین بیبر با داشتن 6.12 میلیون دیسلایک در رتبه‎ی اول قرار دارند.

cod_dislikes-640x385

با روندی که تریلر بازی Infinite Warfare در پیش گرفته است احتمال قرار گرفتن این تریلر در رتبه‎ی دوم وجود دارد ولی برای رسیدن به جایگاه ویدیو کلیپ جاستین بیبر هنوز باید راه درازی را طی کند. علت دریافت این همه دیسلایک توسط این تریلر شاید به این قضیه برگردد که طرفداران بازی‎های ندای وظیفه با ایده‎ی قرار دادن محیط بازی در فضای آینده هیجان زده نشده‎اند و چیزی بیشتر “واقع‎گرایانه” را ترجیح می‎داده‎اند. شرکت Activision از بازخورد منفی که تریلر این بازی دریافت کرده، آگاه است و با دیدی مثبت‎گرایانه به آن می‎نگرد و چنین آماری را مشابه با تریلر بازی Black Ops 2 می‎داند که در نهایت به یکی از پرفروش‎ترین عناوین بازی این شرکت تبدیل شد. به هرحال، این واکنش منفی از سوی طرفداران به معنای رد کردن این بازی از سوی آن‎ها نیست و در نتیجه نمی‎توان این بازی را یک شکست کامل دانست.

این تریلر را ذیلا می‌توانید مشاهده کنید:

[aparat]http://www.aparat.com/v/oqHhz[/aparat]

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال